Gadis Bertudung Bngga Bralette, Advh M4ngsa Fesyen Ke Apa Ni?

Bertudung tetapi s3ksi tidak lah terlalu menghairankan walaupun ia sememangnya berd0sa dalam agama. Namun bertudung tetapi memakai ‘bralette’ di luar sangat mengundang mata memandang serta ‘keyboard warrior’ mengec4m.

Dan ianya bukan dilakukan di dalam rumah tetapi di kawasan khalayak ramai, kemudian dipamerkan ke media sosial lalu berbangga dengan fesyen terkini.

Lebih d4syat apabila ada yang menvduh penegvr sebagai pend3ngki kerana tidak memahami konteks fesyen sebenar. Betul ke?

Foto :Twitter

Pada mulanya, gadis tersebut mempertahankan pendiriannya yang tetap bertudung dan tidak menampakkan kulit. Segala kec4man dijawab ibarat menegakkan benang basah, namun apabila ianya trending di Twitter, dia terus mengunci akaunnya.

Bagi netizen pula, respon yang diterima berbelah bahagi. Bagi yang kagum, mereka menjadikan idola kerana berani berpakaian sebegitu di luar.

Manakala bagi yang merasakan ianya adalah salah pula berpendapat ianya adalah keinginan wanita bertudung yang mahu kelihatan s3ksi tetapi tidak mahu merasakan ianya salah.

Foto : Twitter

Malahan menurut seorang lagi rakannya, dia sendiri yang tidak mahu mendengar nasihat untuk berpakaian lebih sopan. Jadi ini adalah masalah peribadi. Mungkin dengan tegvran secara terbuka, gadis tersebut akan menilai kembali penampilannya. Anda rasa bagaimana?

Sumber:cari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.mediaviral.bbn.my/2021/03/01/g4dis-bertudung/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gadis Bertudung Bngga Bralette, Advh M4ngsa Fesyen Ke Apa Ni?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*