Benda dah tersebar hingga ke Indonesia. Ini kata2 Noor Nabila kepada semua yg tertanya2

PETALING JAYA – Belum cukup sehari, g0sip cinta antara Noor Nabila, 37, dan Engku Emran, 46, mula mendapat perhatian netizen di negara seberang, Indonesia.

Sejak semalam, spekvlasi hubungan Noor Nabila atau nama sebenarnya Noor Nabila Mohd Noor dan bekas suami Laudya Cynthia Bella itu tular dalam pelbagai platform media sosial terutama aplikasi TikTok.

Malah, ada juga pengguna TikTok yang membuat kenyataan mendkwa Noor Nabila dan Engku Emran sudah bertunang.

Tangkap layar salah satu akaun TikTok yang memuat naik g0sip Noor Nabila dam Engku Emran.

“Engku Emran iaiatu mantan(bekas) suami Laudya dikhabarkan sudah bertunangf,” tulis salah seorang pengguna TikTok @adnan_ri.

Tuan badan masih mengunci mulut

“Buat masa sekarang tidak ada apa yang saya nak komen,” demikian kata Noor Nabila mengenai dakw4an dia sudah bertunang dengan ahli perniagaan, Engku Emran Engku Zainal Abidin.

Nabila yang juga kakak kepada pelakon dan pengacara popular, Neelofa ketika dihubungi enggan mengulas lanjut dan mengesahkan berita itu yang tul4r di media sosial sejak hari ini.

Khabar angin percintaan mereka mula tercetus selepas tular sebuah video yang memperlihatkan Engku Emran yang juga bekas suami pelakon terkenal Erra Fazira dan pelakon Indonesia, Laudya Cynthia Bella menghadiri sesi ceramah di kediaman Nabila, baru-baru ini.

Bapa kepada seorang cahaya mata itu juga dilihat menikmati hidangan makan malam bersama ahli keluarga Nabila selepas sesi ceramah terbabit berakhir.

Sebelum ini, hubungan pasangan itu turut menjadi tumpuan netizen apabila gambar mereka berbasikal bersama rakan lain dimuat naik di Instagram milik rakan-rakan mereka.

Tinjauan di Instagram Nabila juga mendapati dia pengikut Engku Imran di media sosial sama. Bagaimanapun, Engku Emran tidak mengikuti Nabila di Instagram.

Nabila pernah berkahwin dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad, namun bercer4i Julai tahun lalu selepas hampir setahun berdepan kem3lut rumah tangga. Mereka dikurniakan anak lelaki, Jebat Jayden.

Engku Emran juga berpisah dengan Laudya Cynthia Bella, Julai tahun lalu selepas dua tahun mendirikan rumah tangga.

Terdahulu, hasil perkahwinan dengan Erra mereka dikurniakan anak perempuan, Engku Aleesya.

Meskipun khabar angin tentang hubungan mereka sudah tersebar luas, kedua-duanya masih belum membuka mulut untuk mengesahkan mahupun menafikan spekvlasi tersebut.

Kosmo! semalam melaporkan kakak kepada selebriti terkenal, Neelofa itu mengundang teka-teki apabila did4kwa menjalin hubungan istimewa bersama Engku Emran.

Khabar angin tersebut tercetus selepas tular sebuah video yang memperlihatkan bekas suami pelakon terkenal Erra Fazira menghadiri sesi ceramah di kediaman Nabila baru-baru ini.

Malah, bapa kepada seorang cahaya mata itu juga dilihat menikmati hidangan makan malam bersama ahli keluarga Nabila selepas sesi ceramah tersebut berakhir.

Untuk rekod, Noor Nabila pernah mendirikan rumah tangga bersama Sharnaaz pada 31 Mac 2017 namun disahkan berpisah pada sah bercerai pada 9 Julai 2020 secara hakam di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Mereka dikurniakan seorang anak lelaki Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia tiga tahun.

Sementara, Engku Emran pula pernah mendirikan rumah tangga bersama Erra pada 25 Oktober 2007 sebelum bercer4i pada 18 Februari 2014.

Hasil perkahwinan, Engku Emran dan Erra dikurniakan seorang anak perempuan, Engku Aleesya yang kini berumur 12 tahun.

Kemudian pada 8 September 2017 dia mendirikan rumah tangga bersama Laudya kemudian bercerai sekitar bulan Jun 2020.

Pasangan tersebut bagaimanapun tidak dikurniakan cahaya mata.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber:http://trendingsangat.pw/2021/03/benda-dah-tersebar-hingga-ke-indonesia-ini-kata2-noor-nabila-kepada-semua-yg-tertanya2/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Benda dah tersebar hingga ke Indonesia. Ini kata2 Noor Nabila kepada semua yg tertanya2"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*