Ins1den Gerai Air Diser4ng Ditudvh Hanya ‘Gimik Marketing’, Ini Reaksi Shuk Buat Ramai Terkedu

Baru-baru ini, tul4r sebuah video yang menunjukkan pelawak dan bekas penyampai radio Hotfm, Shuk Sahar telah diser4ng di gerai jualan airnya oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.

Video tersebut V1ral di media sosial dan rata-rata netizen menganggap ins1den tersebut hanyalah drama semata-mata dan Shuk gunakannya sebagai ‘gimik marketing’ demi menaikkan jualan gerai airnya. 

“Saya reda jika ada yang kata saya ini pen1pu” – Shuk 

Susulan dakw4an dan kec4man daripada netizen yang diterimanya akibat video tersebut, Shuk telah memuat naik video meminta maaf dan membuat penjelasan sudah berbaik dengan lelaki yang terbabit dalam pergadvhan itu di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝑯𝒐𝒕𝑭𝑴 𝑫𝑱 𝑨𝒏𝒏𝒐𝒖𝒏𝒄𝒆𝒓 (@shuk_hotfm)

Menurut Shuk, dia dan lelaki berkenaan sudah saling bermaafan dan Shuk sendiri sudah mem4dam video pergadvhan berkenaan kerana tidak mahu memanjang isu berkenaan.

Shuk juga menjelaskan yang dia reda jika dituduh pen1pu oleh netizen kerana menjelaskan perkara sebenar pun tidak akan menukar pandangan orang terhadap dirinya, lapor Astro Gempak.

Saya reda jika ada yang kata saya ini pen1pu dan sengaja buat drama sebab nak v1ral atau free marketing. 

“Tidak ada yang saya nak komen lagi mengenai ins1den tersebut, biarlah apa orang nak kata kerana apa yang saya tahu, saya sedang mencari rezeki yang halal,” katanya.

Malah Shuk juga tidak membuat laporan polis kerana pemuda terbabit sudahpun memohon maaf dan berjanji bertemu dengannya selepas menghantar DM di IG.

“Dia DM saya di IG selepas mengetahui video yang saya rakam di IG story menjadi tul4r.

“Saya tidak menyimpan dendam dan saya maafkan dia serta bersedia untuk bertemu dengannya,” kata Shuk sebelum memuat naik video mereka bermaafan di media sosialnya semalam.

Dalam pada itu, Shuk kini memberitahu selepas kehilangan kerjaya sebagai penyampai radio, dia kini sedang fokus dengan bisnes kedai makannya yang bakal beroperasi tidak lama lagi di Denai Alam.

Harap tak adalah lagi ins1den yang macam ni berlaku lagi. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: LOBAKMERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ins1den Gerai Air Diser4ng Ditudvh Hanya ‘Gimik Marketing’, Ini Reaksi Shuk Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*