“Sak1t Awak Tu, Saya Tanggung Pun Saya Sanggup,” – Nizam Laksamana

Semalam penyanyi senior, Nizam Laksamana, mended4hkan isterinya yang ketika ini sedang mengiid4p k4n ser p4yu d4ra telah pun memulakan r4w4tan kim0ter4pinya buat pertama kali di Hospital Kuala Lumpur.

Dikesempatan itu juga, Nizam turut berharap agar orang ramai dapat menitipkan doa semoga isterinya itu diberikan kekuatan serta sentiasa berfikiran positif demi mel4wan peny4kiit tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nizam Laksamana (@nizamlaksamana3011)

“Hari ini hari pertama untuk cycle pertama proses chem0ter4py isteri saya untuk perub4tan bre4st c4n cer (5 cycle to go). Mohon bantuan kawan-kawan semua. Bantuan berupa DOA.

“Sudilah doakan isteri saya diberi ketabahan, kekuatan seperti tabah dan kuatnya Johan Aziz mel4wan c4ncernya & berfikiran positif selama proses perub4tan ini dijalankan.

“Semoga doa-doa kawan-kawan semua Allah angkat dan makbolkan, inshaAllah,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dikongsikan oleh penyanyi lagu, Gugvrnya Bunga Cinta itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Dalam pada itu, Nizam turut berjanji akan sentiasa ada bersama isterinya itu walau dalam apa jua keadaan sekali pun.

Malah, Nizam yang juga merupakan bekas peserta program Gegar Vaganza musim ke-2 turut menyifatkan isterinya itu telah banyak berk0rban bukan sahaja buat dirinya tetapi untuk anak-anak juga.

“InshaAllah..susah senang saya akan ada untuk awak. Saya akan cuba semampu saya untuk menjaga awak. Awak banyak bek0rban untuk saya dan anak-anak.

“Gantikan sakiit awak tu saya tanggung pun saya sanggup,” katanya lagi.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan artis menzahirkan rasa simpati selain turut mendoakan semoga segala urusan melibatkan isteri Nizam sewaktu menjalani raw4tan akan sentiasa dipermudahkan.

Terhadulu, Nizam dan isterinya, Salwati Zulkifli telah pun mendirikan rumah tangga pada sekitar tahun 1995 dan kini telah pun dikurniakan empat orang cahaya mata.

Sumber: Instagram Nizam Laksamana

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MediaHiburan

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sak1t Awak Tu, Saya Tanggung Pun Saya Sanggup,” – Nizam Laksamana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*