“Saya Rela Dicer4ikan, Daripada Hidup Bermadu”- Ezzaty Abdullah

Pelakon Ezzaty Abdullah mengakui menolak hidup secara berpoligami dan tidak rela bermadu jika suaminya Azwan Kombos mahu berkahwin lagi.

Tegas Ezzaty, dia lebih rela melepaskan orang yang disayang daripada berkongsi kasih dengan suaminya.

“Maaflah, saya memang 4nti poligami. Saya tahu dalam Islam dibenarkan tapi terus-terang saya tidak boleh menerimanya dalam hidup.

“Sebenarnya susah nak cakap sebab saya pun ada suami dan saya pun tak tahu apa akan jadi di masa depan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ezzaty Abdullah (@ezzatyabdullah)

Tapi jika Azwan mahu berkahwin lagi, saya rela dicer4ikan daripada hidup bermadu. Sudah tentu saya sayangkan suami saya tapi untuk hidup berpoligami tu tak sanggup,” katanya kepada Astro Gempak.

Ezzaty diminta mengulas mengenai isu poligami, memandangkan dia kini sedang membintangi drama bersiri The Maid yang menampilkannya sebagai isteri ketiga kepada Jayden yang dilakonkan oleh Norman Hakim.

Mengulas mengenai wataknya sebagai Fika, Ezzaty mememberitahu ia amat mencabar lakonannya.

“Sebenarnya pada mulanya, saya takut nak bawa watak Fika ni sebab ia betul-betul berbeza 360 darjah daripada watak yang saya pernah bawa sebelum ni.

“Fika seorang yang kasar dan lasak tapi saya cabar diri saya supaya tidak lah orang kenal saya dalam watak baik dan lembut sahaja,” jelasnya lagi.

The Maid menampilkan pelakon-pelakon hebat seperti Norman Hakim ,Mira Filzah, Sherry Al Hadad, Datin Paduka Eina Azman, Ezzaty Abdullah, Zarina Zainoordin, Ieda Moin, Nadya Shahera, pengacara Gempak TV iaitu Isha Norsham dan Siti Khadijah.

The Maid mengisahkan seorang lelaki bernama Jayden seorang penulis novel yang popular. Di mata masyarakat, Jayden dan empat isterinya hidup dengan penuh harmoni dan kasih sayang tetapi sebenarnya tidak. Setiap daripada mereka membenc1 antara satu sama lain dan hanya berpura-pura bahagia.

Bagaimana pun, hanya pembantu rumah mereka sahaja tahu cerita sebenarnya. Konflik timbul bermula dengan kematian isteri keempat Jay iaitu Elisa lakonan Mira Filzah. Elisa dijumpai mati ketika Jay dan isteri-isterinya mengadakan makan malam dan ketiga-tiga isteri Jay yang lain merupakan svspek pembunvhan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ezzaty Abdullah (@ezzatyabdullah)

Penyias4tan bermula dan rahsia demi rahsia milik isteri Jay telah dibongkar. Situasi menjadi lebih m1steri apabila Citra lakonan Siti Khadijah Halim muncul sebagai pembantu rumah yang baru.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Rela Dicer4ikan, Daripada Hidup Bermadu”- Ezzaty Abdullah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*