Gosip cinta Engku Emran, Noor Nabila sampai ke Indonesia! Laudya Cynthia Bella kongsi sesuatu buat ramai tak sangka

GOSIP cinta membabitkan kakak kepada pengacara Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor dengan usahawan Engku Emran turut menjadi perbualan h4ngat netizen di negara seberang.

Rata-rata media Indonesia memantau Instagram bekas isteri Engku Emran iaitu Laudya Cynthia Bella bagi melihat reaksi pelakon popular itu berhubung khabar angin tersebut.

Menurut laporan DetikHot, sehingga kini Laudya masih lagi tidak memberi sebarang komen mengenai g0sip membabitkan bekas suaminya itu.

Hasil tinjauan di laman Instagram mendapati Laudya hanya berkongsi hadis mengenai takwa dan mempromosikan jualan telekung di laman sosialnya itu.

“Teman-temanku… selamat berjuang agar kita selalu bertakwa. Semoga Allah bersihkan hati kita kerana letak takwa di dalam hati.

F0to terbaharu dikongsi Engku Emran di Instagram jadi perbualan netiizen Indonesia.

“Selamat beribadah di hari Jumaat teman-temanku yang baca ini,” tulisnya pada hantaran terbaharu yang dimuat naik di laman tersebut.

Bagaimanapun, pelakon filem Surga Yang Tak Dirindukan ini bertindak menghadkan komen-komen yang diterima daripada pengikut.

Laudya berkongsi mengenai ilmu agama di laman Instagram.

Laudya Cynthia Bella sebelum ini sering mengelakkan diri daripada mengulas mengenai hal peribadi termasuklah isu rumah tangga.

Laudya berkahwin dengan Engku Emran di Kuala Lumpur pada 8 September 2017 dan mengadakan majlis resepsi di Bandung, Indonesia.

Pada Jun 2020, Laudya Cynthia Bella mengumumkan sudah bercer4i dan ikatan perkahwinannya dengan Engku Emran berakhir.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: MSTAR

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gosip cinta Engku Emran, Noor Nabila sampai ke Indonesia! Laudya Cynthia Bella kongsi sesuatu buat ramai tak sangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*