Zed Zaidi Mahu Penggiat Seni Terima Vaks!n Dahulu, Ini Komen Michael Ang Dan Selebriti Lain

Ketika ini seluruh rakyat Malaysia masih lagi menantikan nama mereka dipanggil bagi menerima vaks1n C0VID-19 yang mana semua orang perlu bers4bar dan menunggu giliran.

Namun satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman), Zed Zaidi mengenai penerimaan vaks!n C0VID-19 telah membuatkan pengarah Michael Ang berasa terpanggil untuk memberi komen berkenaan perkara itu.

Menurut Zed, golongan selebriti boleh dianggap sebagai frontliners dan mereka turut merupakan golongan yang perlu menerima vaks!n terlebih dahulu kerana sekarang ini semua selebriti perlu melakukan uj!an saringan sebelum mereka memulakan pengambaran.

Hal itu demikian membuatkan Michael menyelar pendapat tersebut dan menyifatkan selebriti bukan lah frontliners yang perlu mendapat kepentingan seperti itu.

Menerusi posting di laman Instagram milik Micheal, beliau memaklumkan bahawa golongan yang perlu menerima vaks1n terlebih awal ialah pelajar sekolah.

Dalam masa yang sama, ada beberapa selebriti tempatan turut bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh pelakon telefilem Titi Gantung itu.

Apa pun, kita doakan semoga semua rakyat Malaysia akan diberikan vaks!n ini dan seluruh dunia bebas daripada v!rus C0VID-19!

Sumber foto: Instagram Michael Ang

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Zed Zaidi Mahu Penggiat Seni Terima Vaks!n Dahulu, Ini Komen Michael Ang Dan Selebriti Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*