Hampir beranak, Nad Zainal dibawa naik ambvlans selepas pelancaran produk

PELAKON Nad Zainal terp4ksa menerima raw4tan kecem4san dan dibawa pulang menaiki ambvlans selepas selesai majlis pelancaran sebuah produk di Kuala Lumpur pada malam Sabtu.

Nad atau nama sebenar Farah Nadia Zainal Abidin yang sedang hamil lapan bulan berkata raw4tan itu diberikan selepas dia tiba-tiba mengalami kekej4ngan pada kaki.

“Sebelum ins1den naik ambuvans, sebenarnya Nad kalau start malam, kaki mudah kena s1mpul b1awak.

“Semasa dalam ambulans tu pasukan perub4tan urvt-urvt kaki untuk kurangkan kekej4ngan dan selepas reda saya dibawa pulang ke hotel… mungkin sebab sejvk dalam dewan itu.

“Yang Whatsapp tanya dah bersal1n tu? Belum… baby okay! Kaki saya semalam masa sidang media dah mula kejung, itu yang duduk je nasib baik ada pasukan perubatan. Semuanya okay, tak ada apa-apa!

Nad Zainal bergambar bersama Amyra Rosli sebelum dibawa menaiki ambvlans.

“Pertama kali naik ambvlans… sempat borak apa fungsi single siren dengan double siren tau, sempat ambil ilmu,” katanya.

Dalam rakaman yang dikongsi pengguna laman sosial itu, Nad dilihat berbaring di atas katil dan ditolak menaiki ambulans yang menunggu di luar bangunan.

Nad, 30, sebelum itu dilantik menjadi duta produk pembelajaran untuk kanak-kanak, MommyHana bersama seorang lagi pelakon iaitu Amyra Rosli.

Nad bersama suami, Faliq dan anak pertama mereka, Fahad Ibrahim.

Ditanya mengenai persediaan kelahiran anak kedua, Nad berkata dia sudah memilih nama yang sesuai untuk bayi tersebut.

“Dah sarat ni biasalah letih-letih… anak kedua ini lebih cepat penat! Ini majlis terakhir, penggambaran semua pun dah stop.

“InsyaAllah, 30 Mac ini dimasukkan ke hospital… nama semua dah ada, tapi tunggu seminggu lahir baru kita umum. Jantina pun tunggu bila sudah lahir nanti!” ujarnya.

Nad mendirikan rumah tangga dengan Muhammad Faliq Amirudin pada 18 Disember 2015 dan dikurniakan anak lelaki bernama Fahad Ibrahim yang kini berusia lima tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mstar

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hampir beranak, Nad Zainal dibawa naik ambvlans selepas pelancaran produk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*