Nisa Bakri Dedah Mengapa Ibu Engku Emran Sangat Suka Dengan Noor Nabila

Engku Emran kini gembira menemui pilihan hatinya untuk menjadi teman hidup. Emran yang pernah berkahwin dengan artis Laudya Cynthia Bella ini diketahui berkahwin buat kali ketiga. Terdahulu, Emran berkahwin dengan pelakon Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata, Engku Aleesya.

Memilih Noor Nabila untuk menjadi teman hidupnya seperti merupakan pilihan yang tepat untuk Emran. Baru saja berkahwin, Nabila nampaknya telah menjadi menantu kesayangan keluarga Emran.

Perkara ini dinyatakan oleh ibu saudara Emran, yang merupakan seorang chef terkenal Malaysia, Puan Sri Shariffa Nisa Binti Syed Hamid atau lebih mesra dipanggil Nisa Bakri. Nisa Bakri juga nampaknya memuat naik banyak gambar pada saat perkahwinan mereka berdua.

Dia juga memuji kelebihan Nabila yang suka memasak.

Bila satu hati satu jiwa #sukamasak 

Welcome to our family beautifull Nabila Khan,” tulisnya di Instagram story.

Isteri bekas Timbalan Ketua p0lis Diraja Malaysia itu juga mengatakan bahawa Aleesya sangat beruntung mendapat ibu baru.

“My beautiful growing up cucu Aleesya. You are so very blessed,” tambahnya.

Bukan itu sahaja, menerusi muat naiknya, Nisa juga berkongsi foto pengantin lelaki dengan ibu bapa Emran.

Nisa juga mengatakan bahawa Emran adalah seorang anak yang sangat penyayang dan penuh perhatian terhadap ibu bapanya. Kini ibu bapanya juga bernasib baik kerana mempunyai menantu seperti Nabila, yang penyayang dan sederhana.

“Seorang anak yang sangat prihatin kepada ibubapa @narmeukgne , mashaaAllah. Menyerlah cahaya kasih sayang pada kedua mempelai ini @noornabila , isteri yang punyai sifat loving, genuine and she sangat simple orangnya. Yang Ibu sangat suka, Nabila suka masak, hehehehe…. gemuklah suami nya dengan masakan lazat lazat.

Shukur Alhamdulillah.. they are loving couple may this marriage reaches the highest heavens,”- katanya.

Dalam muat naik sebelumnya, Nisa juga mendedahkan bahawa dia sangat gembira kerana Nabila kini menjadi anggota keluarganya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai my

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nisa Bakri Dedah Mengapa Ibu Engku Emran Sangat Suka Dengan Noor Nabila"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*