Tak Sampai Sebulan, Ini Yang Berlaku Pada IG Anak Kedua Awal Ashaari Buat Ramai Terkejvt

Siapa tak kenal dengan pasangan serasi, Scha Alyahya dan Awal Ashaari. Kehidupan mereka kini diwarnai dengan kehadiran seorang lagi cahaya mata perempuan, Lyla Amina Ahmad yang kini sudah pun berusia sebulan.

Seperti rakan artis yang lain,  mereka akan cipta akaun Instagram persendirian untuk anak mereka sejak dari kecil lagi. Begitulah Awal dan Scha, 10 Mac lalu dia telah mencipta akaun dan menceritakan perjalanan isterinya ketika mengandungkan Lyla sehinggalah kini sudah pun selamat melihat dunia.

May be an image of 1 person

Apa yang menjadi perhatian apabila tidak sampai sebulan, akaun Lyla Amina diserbu 100 ribu pengikut! Memang ramai berminat nak tahu perkembangan anak Awal dan Scha.

No photo description available.

Dalam pada masa yang sama juga, anak Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim, Isaac Raees juga meraih 100k pengikut baru-baru ini. Fuh! Anak artis meletup-letup.

No photo description available.

Kecil-kecil lagi dah terkenal. Kami pengguna media sosial lebih dari setahun pun belum tentu boleh dapat pengikut sebanyak tu. Apa pun, semoga anak Awal dan Scha, membesar jadi anak solehah.

Sumber: instagram

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: KOOLFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tak Sampai Sebulan, Ini Yang Berlaku Pada IG Anak Kedua Awal Ashaari Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*