“Ada Kata Anak Yang Saya Lahlrkan Anak Luar NIkah” – Wawa Zainal

Pelakon Wawa Zainal dan Aeril Zafrel mengakui pernah melalui detik sukar ketika awal usia perkahwinan mereka. Malah, kata pasangan itu, situasi menjadi lebih tegang apabila berdepan kontr0versi perkahwinan yang disembunyikan daripada pengetahuan umum.

“Orang tahu kami sudah berkahwin selepas mempunyai seorang anak, kami rahsiakan perkahwinan kami ketika itu. “Macam-macam tudvhan, ada yang cakap kami berkahwin selepas ada anak.

Ada juga yang kata anak yang saya lahirkan itu anak luar nikah dan sebagainya. “Apabila fikir balik perkara itu, saya jadi sed1h.

Iyalah, ibu bapa mana yang tak sedih apabila anaknya ditvduh macam-macam,” kata Wawa menerusi rancangan Hard to Heart yang disiarkan pada Khamis.

Mengakui keadaan itu berpunca daripada kes1lapan sendiri, Wawa dan Aeril terus bergelvt dengan kehidupan dan mempertahankan marvah mereka selepas pended4han penuh sensasi itu.

“Ketika itu dua-dua masih baru, Wawa terikat dengan kontrak syarikat yang tidak membenarkan artis bercinta sesama sendiri. Kita hormatlah, memang itu salah kami kerana melangg4r kontrak, tapi naluri…

Walaupun cakap tak boleh bercinta tapi perasaan itu membara,” tambah Aeril yang mengakui kes1lapan sendiri kerana menyembunyikan cerita perkahwinan mereka.

Disebabkan keadaan mendes4k juga, Wawa akui rumah tangga mereka bergolak hingga hampir berp1sah. “Ada sampai satu tahap saya cakap saya tak tak nak teruskan hubungan ini.

Tetapi Aeril yang pujuk, katanya kita tak boleh mengalah nanti orang akan ketawakan kita. “Kami tahu ada yang cakap kami bakal hidup susah, kami yang akan datang balik merayu, mengemis job,” cerita Wawa lagi.

Namun, pasangan itu tidak lantas menyerah. Bangkit semula membuktikan bahawa mereka mampu bertahan dan berjaya biarpun hubungan mereka pada dasarnya dibina atas kes4kitan. ​Untuk rekod, pasangan Wawa dan Aeril telah berkahwin pada 2013 dan dikurniakan tiga cahaya mata.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Gempak

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ada Kata Anak Yang Saya Lahlrkan Anak Luar NIkah” – Wawa Zainal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*