Selepas TuIar Ke Langkawi, Neelofa memuat naik Insta Story beserta kapsyen seakan ‘memerIi’ para netizen

Baru-baru ini, heboh satu Malaysia bercerita tentang pasangan selebriti Neelofa dan suami PU Riz berikutan isu rentas negeri ke Langkawi untuk berbulan madu.

Bagaimanapun, pihak polis telah mengesahkan perjalanan pasangan tersebut adalah atas urusan kerja, bukan untuk berbulan madu seperti yang did4kwa ramai.

Netizen ser4ng akaun laman sosial Neelofa

Namun, masih ramai netizen yang tidak berpuas hati terhadap kedua pasangan berkenaan dan bertindak menyer4ng Neelofa di semua akaun laman sosial milik usahawan berusia 32 tahun itu.

Sebagai contoh, salah satu ciapan Neelofa di Twitter yang bertanya tentang permainan kegemaran netizen ini. Rata-rata netizen mengec4m selebriti itu:

Suka ‘game’ dapat perhatian semua orang

Justeru itu, sedar akan semua perhatian dan kecaman diberikan di serata laman sosial, Neelofa memuat naik Insta Story beserta kapsyen seakan ‘memerli’ para netizen yang terlalu sibuk menjaga hal tepi kain orang lain.

“Bertenang semua di luar sana. Tak ‘launch’ lagi free marketing dah gegar satu negara.. Syukur rezeki Allah atur, sekarang berjuta orang tahu cawangan Chatime saya akan dibuka di Langkawi..” tulisnya pada video pendek itu.

Menurut pengasas jenama Naelofar itu, dia berharap orang ramai bertenang lebih-lebih lagi dalam membahaskan isu melibatkan dirinya.

Menerusi ‘posting’ itu, Neelofa sendiri mengakui dia bersama suami terbang ke Langkawi untuk melawat cawangan Chatime miliknya yang akan dibuka di pusat peranginan itu tidak lama lagi.

Teruja dapat ‘free marketing’

Dalam pada itu, dia sempat meluahkan rasa syukur kerana secara tidak sengaja kekecohan netizen telah memberi peluang ‘marketing’ percuma ke atas perniagaannya biarpun masih belum dilancarkan lagi.

Terdahulu, netizen melancarkan serangan ke atas hampir semua ‘posting’ yang dimuat naik oleh pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor itu lantaran dakwaan tidak mematuhi SOP berkaitan majlis pernikahannya serta isu rentas negeri.

Sumber: Instagram Neelofa

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas TuIar Ke Langkawi, Neelofa memuat naik Insta Story beserta kapsyen seakan ‘memerIi’ para netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*