“Doakan Yang Terbaik Buat Saya,” -Shuk Sahar

Dikec4m dan dicemvh sebelum ini kerana terpal1t dengan pelbagai kontr0versi, pelawak dan bekas penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar enggan menjadikan ia sebagai batu penghalang dalam memastikan dirinya bangkit daripada episod h1tam.

Komited untuk terus memandang ke hadapan, Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohammad Sahar, 35, kini lebih selesa meletakkan fokusnya dalam bidang perniagaan.

Shuk ketika ditemui pada pembukaan kafe terbaharunya pada 3 April, turut memohon orang ramai agar mendoakan yang terbaik buat dirinya selain dipermudahkan urusan perniagaannya selepas ini.

“Terima kasih kepada yang hadir memeriahkan pembukaan kafe ini. Doakan yang terbaik buat saya ya,” ujar Shuk

Menurut Shuk, idea untuk menghasilkan kafe tersebut sebenarnya sudah lama dan memandangkan secara kebetulan kini sudah tidak lagi terikat dengan komitmen sebagai penyampai radio.

Dalam pada itu, Shuk turut merasakan ini adalah waktu yang paling sesuai untuk dirinya beralih tumpuan pada impian lain iaitu dengan pembukaan kafe minuman walaupun sebelum ini beliau pernah menjalankan perniagaan berasaskan makanan.

“Mungkin akan ada yang kata kafe saya seolah-olah meniru jenama minuman terkemuka yang lain. Perkara itu tidak benar kerana setiap minuman yang dihasilkan memang berbeza,”

Jelas Shuk, segala produk minuman di kafe yang diberi nama Semooth ini tidak menggunakan gula kecuali gula gantian sebagai bahan utamanya demi memberikan yang terbaik buat pelanggan.

Selain minuman, hidangan manisan lain seperti pelbagai jenis kek dan wafel juga bakal menjadi tarikan buat pelanggan yang harganya bermula dari RM6.99.

Tahniah Shuk! Hot FM mengucapkan selamat maju jaya dan semoga perniagaan yang diusahakan akan terus berkembang pada masa hadapan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Doakan Yang Terbaik Buat Saya,” -Shuk Sahar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*