Dianggap Angkvh, Netizen Mahu Boik0t Neelofa Kerana Kenyataan Ini

Usahawan dan selebriti terkenal, Neelofa akhirnya tampil membuat kenyataan media mengenai isu merentas negeri yang hangat diperkatakan baru-baru ini.

Enggan Jelaskan Lebih Lanjut

Menerusi sesi soal jawab Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor bersama media di sebuah majlis di Putrajaya pada petang Isnin, pemilik jenama Naelofar ini berkata dia enggan menjelaskan lebih lanjut mengenai isu tersebut (rentas negeri).

Dedahnya, dia memohon untuk menyelesaikan cara tersebut secara profesional dan peribadi serta hanya melibatkan pihak yang berkenaan sahaja.

“Saya rasa tak perlu jawab benda-benda yang saya tak perlu jelaskan dengan lebih lanjut mengenai apa yang berlaku, Bagi saya selesaikan dengan cara saya tersendiri, secara peribadi dan profesional”

“Saya tak perlu bercerita segala butiran kepada anda di luar sana. Saya perlu selesaikan dengan pihak yang berkenaan sahaja” kata Neelofa kepada media

Berterima Kasih Kepada Netizen

Dalam pada itu, Neelofa turut berterima kasih kepada netizen yang telah memberikannya promosi kepada nya sehingga ditawarkan untuk membuka lebih dari satu cawangan francais produk minuman terkenal itu.

“Sebenarnya setelah benda ini terjadi(tul4r), kesan daripada public (netizen) malah kita ditawarkan untuk membuka lebih daripada satu cawangan”

“Dan terima kasih jugalah kepada anda semua yang memberi free marketing (promosi percuma) kepada saya dan memberi rezeki kepada saya” kongsinya lagi

Susulan kenyataan tersebut, nama Neelofa kembali trending di laman Twitter. Segelintir daripada mereka beranggapan kenyataan Neelofa seperti terlalu angkvh dan tidak teragak-agak untuk memb0ikot figura ini dan produk keluarannya.

Terdahulu, Neelofa menjelaskan tujuannya ke Pulau Langkawi, Kedah adalah bertujuan urusan perniagaannya yang akan membuka sebuah cawangan francais produk minuman terkenal di sana.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Murai

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dianggap Angkvh, Netizen Mahu Boik0t Neelofa Kerana Kenyataan Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*