“Tidak sabar untuk melancarkan tali leher dan tali jam yang ramah untuk umat Islam.” – Harith Iskander PerIi Neelofa ?

Satu demi satu kontr0versi menimpa usahawan dan selebriti Neelofa. Selepas isu rentas negeri kini beralih kepada kolaborasi Neelofa bersama jenama selipar terkenal, Fipper. Kali ini netizen k3coh mempersoalkan selipar tersebut yang dilabel sebagai ‘Muslim Friendly’.

Di laman twitter, tak pasal-pasal selipar ini mendapat ‘free-marketing’ kerana ramai yang berkongsikan isu ini secara meluas. Bukan di kalangan netizen sahaja, isu selipar ”Muslim Friendly’ turut mendapat perhati pelawak dan pelakon, Harith Iskander.

Dengan berkongsi keratan akhbar terhadap isu ini di laman instagramnya, pandangan Harith dianggap melucukan dan bernada sarkastik.

“Saya tidak mempunyai masalah dengan ini (selipar ”Muslim Friendly’). Mana-mana kawan kepada kaki saya adalah rakan saya. Sekarang saya tahu mengapa saya tidak pernah merasa selesa dengan selipar Jepun saya, mungkin kerana ia tidak cukup ramah (friendly) kepada saya. Saya tidak sabar untuk melancarkan tali leher dan tali jam yang ramah untuk umat Islam.”

Di ruangan komen, rata-rata pengikutnya juga menyampaikan pandangan masing-masing tentang isu selipar ‘Muslim Friendly’ ini. Ada berbentuk ke.caman dan ada juga memberi komen positif.

Sementara itu, ada sebilangan netizen yang mempersoalkan harga jualannya mencecah RM79.90 sepasang dianggap mahal. Tapi kita kena lah faham, ini bukan selipar biasa yang kita beli di kedai runcit itu ya!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: murai

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tidak sabar untuk melancarkan tali leher dan tali jam yang ramah untuk umat Islam.” – Harith Iskander PerIi Neelofa ?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*