Isteri kec3wa tengok layanan suami dengan anak tiri, hanya beri lebih perhatian pada anak kandung

Jika sudah berniat untuk berkahwin dengan ibu tunggal, si lelaki perlu memikul tanggungjawab baru termasuk ikhlas menerima dan menjaga anak-anak tiri yang hadir dalam kehidupannya.

Berbeza dengan nasib seorang wanita di Indonesia ini @mastaammybilqis yang memiliki seorang anak perempuan hasil perkahwinan terdahulu, namun suami barunya seolah-olah tidak gemar memberikan kasih sayang terhadap kanak-kanak tersebut.

Menurut wanita itu, suaminya lebih memberikan perhatian kepada cahaya mata mereka yang baru dilahirkan berbanding melayan si anak tiri yang berusia dua tahun berkenaan.

“Cintai dulu anaknya, baru kau cintai ibunya…”

Menerusi perkongsian sebuah video TikTok, dapat dilihat kanak-kanak perempuan itu sedang bermain dan melayan kerenah bersama si adik, siap beri c.iuman di dahi lagi!

Tapi secara tiba-tiba bapa tirinya meninggikan suara, lalu membuatkan kanak-kanak tersebut terus terdiam umpama ‘p.atung’ dan tidak lagi menyentuh adiknya.

Kecik2 dah kena marah…

Di penghujung video, @mastaammybilqis turut menyatakan mengenai perpisahan apabila memilih untuk bersama zuriat tercinta berbanding kekal bersama suami yang tidak boleh menerima anaknya.

“Saya bukan wanita bodoh, lebih memilih berpisah daripada suami. Kalau dia tak boleh menerima anak saya, jangan pernah mengenal saya,” tulisnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: TikTok @mastaammybilqis

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Isteri kec3wa tengok layanan suami dengan anak tiri, hanya beri lebih perhatian pada anak kandung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*