[VIDEO] Budak Makan Sambil Mata Pej4m, Lapar Tapi Meng4ntuk Ke Ni?

Kadang-kadang telatah anak-anak kecil mampu membuatkan kita yang dewasa ini terhibur dengannya. Gelagat mereka yang masih mentah dan naif, suci sungguh setiap perlakuannya. Malah ada juga yang berpendapat kanak-kanak ini banyak mengikut orang dewasa yang berada di rumah. Jika baik perlakuan kira, maka eloklah peribadi anak ini.

Walau bagaimanapun telatah seorang kanak-kanak dalam satu rakaman ini telah mencuvri perhatian ramai. Dalam perkongsian itu kelihatan seorang budak makan sambil mata pejam di meja makan telah membuatkan ramai terhibur.

Manakan tidak, gelagatnya itu betul-betul macam orang tengah lapar tapi mengantuk! Berikut adalah perkongsian rakaman budak makan sambil mata pejam yang dikongsikan di Tiktok Elliza Razak baru-baru ini:

Biarpun mata pejam, tapi gaya dia meratah ayam itu nampak cukup berselera! Memang terhibur betul menyaksikan gelagat si kecil ini. Apa-apa pun perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 142 ribu tontonan dan 16 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Ya Allah sampai cam tu sekali. Comeyyy”

Makan Sambil Mata Pejam 3

“Amboi makan ayam siap feeling lagi”

Makan Sambil Mata Pejam 2

“Hahaha sama macam adik bongsu saya. Dia pernah makan dodol lepas tu tido. Dodol simpan kat pipi. Kejut bangun suh buang, dia sambung makan”

Makan Sambil Mata Pejam 1

 

SumberTiktok Elle.Razak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Budak Makan Sambil Mata Pej4m, Lapar Tapi Meng4ntuk Ke Ni?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*