“Haa baru diorang rasa”- [VIDEO] Isteri Meng4ndung, Tapi Suami Yang Mvntah-Mvntah Tiap Kali Dengar Perkataan ‘Ikan Keli’

Selalu tak korang dengar ibu-ibu mengandung ini ada macam-macam ragam. Itu tak kira lagi diorang punya ‘craving’ atau alahan yang pelik-pelik. Contohnya macam tak boleh bau badan suami, ada juga yang asyik nak makan dan yang minta pisang goreng pukul 3 pagi. Sabar lah ye para suami layan isteri mengandung ni.

Tapi korang pernah dengar tak yang ada sesetengah suami ini pun ‘terjangkit’ sekali kena alahan seperti isteri diorang yang mengandung. Jangan pelik sebab memang ada yang kena macam tu tau.

Suami tak boleh dengar ‘ikan keli’

Perkara yang sama turut dirasai oleh pasangan suami isteri ini bila isterinya yang mengandung tapi si suami yang muntah-muntah.

Menerusi video yang dimuat naik di Tiktok oleh nurakirah_ baru-baru ini, dia berkongsi kisah tentang dirinya yang sarat mengandung tetapi suaminya pula yang alah pada itu ini. Alahan suami dia ini boleh kata agak ‘rare’ sebab katanya suami dia tak boleh dengar perkataan ‘ikan keli’.

Setiap kali dengar, mesti suami dia mvntah-mvntah.

Isteri syok sakat suami

Dalam video tersebut, si isteri tak boleh tahan ketawa bila suami dia pula yang alah macam orang mengandung. Siap ulang-ulang sebut ikan keli sampai suami dia tak larat nak mvntah.

“Setiap kali sebut ikan keli dia akan mvntah. Setiap saat saya sebut ikan keli sampai dia tak larat nak mvntah lagi.”

Sabar jelah suami dia dapat isteri suka meny4kat ni.

Ramai isteri nak suami rasa peritnya mengandung

Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat kerenah suami isteri itu dan ramai juga yang berkongsi pengalaman sama waktu diorang mengandung.

“Orang kata kalau suami yang dapat alahan tu makna nya dia terlampau sayang bini dia.”

Harapnya setiap pasangan suami isteri sama-sama bersabar tempuhi cabaran nak timang cahaya mata ni. Semoga segala urusan diorang dipermudahkan. Amin..

Sumber: nurakirah_

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Haa baru diorang rasa”- [VIDEO] Isteri Meng4ndung, Tapi Suami Yang Mvntah-Mvntah Tiap Kali Dengar Perkataan ‘Ikan Keli’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*