“Tak Lay4k Ke Saya Bah4gia?” Lelaki S3dih Lihat Isteri N4ngis Dih1na Bersuami ‘Lembvt’

Selalunya, lelaki berpewatakan lembut ini sering dianggap sebagai ‘mak nyah’ ataupun ‘p0ndan’. Hakikatnya tidak semua lelaki seperti itu menyukai kaum sejenis.

Kadangkala didikan yang lembut dan sopan dari ahli keluarga membuatkan mereka berpewatakan seperti itu dan masih lagi seorang lelaki sejati. Namun, masih ada persepsi masyarakat yang memandang serong mereka sehingga sanggup mengh1na ciptaan Allah.

Hal ini dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali sebagai @oppaarkir94 apabila sering dih1na sehingga isterinya tidak dapat menahan tang1s kerana sed1h mendengar ada individu yang sesuka hati memperlek3hkan suaminya.

Dalam perkongsian video tersebut dia mengakui berasa kasihan melihat isterinya yang sentiasa bersabar dengan kerenah orang-orang yang sesuka hati menilai orang.

Dia tetap bersyukur dan berterima kasih kerana dikurniakan seorang isteri yang setia menyokongnya serta tidak pernah malu bersuamikan lelaki berpewatakkan lembut sepertinya.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet meninggalkan komen positif kepada pasangan ini.

Mereka memberikan kata-kata semangat supaya tidak mengendahkan tanggapan orang lain dan memuji sebenarnya lelaki lembut ini seorang yang rajin dalam setiap kerja yang dilakukan.

Sumber: @oppaarkir94

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.klmetro.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Lay4k Ke Saya Bah4gia?” Lelaki S3dih Lihat Isteri N4ngis Dih1na Bersuami ‘Lembvt’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*