Terjebak Dad4h Sejak Sekolah “Andai Dapat Putar Waktu, Kalau Ibu Masih Ada…” Cerita Zamani Slam yang ramai tak tahu

Umum mengetahui, penyanyi popular Zamani sudah bertahun menderita sak!t tulang belakang melengkung atau dikenali sebagai Skoliosis.

Menerusi satu rancangan temu bual, Rumah No.107 Zamani mendedahkan sudah terjebak dengan dad4h sejak sekolah lagi dan peny4kit tulang belakangnya itu juga berpunca daripada dad4h.

“Saya terus terang cakap.. Saya terjerumus dengan d4dah sejak di bangku sekolah. Semua d4dah daripada yang kurang kuat sampailah yang paling kuat semua saya dah,” katanya.

Menurut Zamani, jika dapat diundurkan masa kembali dia mahu memohon maaf kepada ibunya kerana telah memalukan nama keluarga sedangkan dia telah di didik dengan baik.

“Andai dapat diputarkan waktu, kalau arwah ibu saya masih hidup.. saya mahu memohon maaf, mohon ampun kepada dia kerana telah memalukan nama keluarga. Saya nak cium tapak kaki dia.

“Saya rosakkan diri saya sendiri. Keluarga saya orang baik-baik. Mak bapak saya tak ajar saya jadi macam ni. Mereka dah didik saya dengan baik tapi saya yang tersasar,” katanya.

Pada Mac lalu, Zamani berkata dia terpaksa menghentikan rawatan kerana masalah kewangan serta lebih selesa bergerak naik skuter tiga roda.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Terjebak Dad4h Sejak Sekolah “Andai Dapat Putar Waktu, Kalau Ibu Masih Ada…” Cerita Zamani Slam yang ramai tak tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*