Mengejutkan orang ramai apabila BCL muat naik perkongsian yang dia sudah dijngkiti C0vid 19. Ini keadaan terkini BCL.

“Saya baru mendapat hasilnya, dan diuji positif untuk v1rus kor0na,” jelas BCL dalam kapsyen bahasa Inggeris. Namun, nampaknya Bunga Citra Lestari tidak dalam keadaan yang teruk. Pada masa ini, dia hanya akan menjalani ku4rant1n diri.

“Saya kini tengah menjalani ku4rant1n diri sekarang dan Insya Allah, saya akan pulih sepenuhnya tidak lama lagi. Saya berharap semua orang untuk jaga diri agar tetap selamat dan sihat,” sambung BCL.

Dia juga menasihati, bahawa p4ndemik Cov1d-19 masih aktif di luar sana. Mengekalkan protokol kesihatan dan gaya hidup sihat adalah salah satu perisai untuk mengelakkan Cov1d-19. “Saya harap kalian menjaga diri dan orang yang anda sayangi. Kuatkan sistem imun anda dengan serius. Sampai jumpa lagi,” kata BCL.

Sumber : Murai my

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tular perkongsian BCL ini membawa perasaan kurang senang pada warganet. Sekali sampai ada yang kaitkan dengan sesuatu ini pula.

Baru-baru ini, selebriti terkenal Indonesia Bunga Citra Lestari (BCL) memuat naik gambarnya menaiki bot di tengah lautan. Namun begitu, pakaiannya pula mencuri perhatian warganet apabila wanita berusia 38 tahun itu dilihat hanya mengenakan ‘bikini’ di atas bos tersebut.

Kongsi gambar berbikini

“The ocean is everything I want to be.. Beautiful, mysterious, wild and free..” tulisnya di ruangan kapsyen. Menurut kapsyen BCL, b4lu kepada allhyarh4m pelakon Ashraf Sinclair itu ingin menjadi seperti lautan yang dicirikan sebagai cantik, penuh misteri, liar dan bebas. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terpukau melihat kecantikan bintang filem My Stupid Boss itu dan memuji empunya diri.

Cantiknya BCL

Pada masa yang sama, ada juga yang terkejut dan meluahkan rasa kurang senang di samping kasihan dengan suaminya, Ashraf Sinclair.

Almarhum men.angis lihat ni

Kasihan a.rwah Ashraf Sinclair

Kalau tak mahu bertudung, pakailah pakaian sopan

Bunga berkahwin dengan Ashraf Sinclair, pada 8 November 2008. Hasil perkahwinan, pasangan itu dikurniakan seorang anak Noah Sinclair. Ashraf telah pergi buat selamanya pada 18 Febuari 2020 akibat s.akit di bahagian jantung di Jakarta, Indonesia.

Semakin rapat… foto BCL peluk Ariel NOAH dari belakang jadi bualan.

Hubungan penyanyi popular Ariel NOAH dan Bunga Citra Lestari (BCL) dikhabarkan semakin rapat. Kedua-duanya digosipkan menjalinkan hubungan istimewa, malah sekeping foto memperlihatkan BCL mem.eluk Ariel dari belakang mendapat perhatian warganet. Seperti dipetik Liputan6, kedua-dua selebriti ini kelihatan mesra dan BCL dilihat begitu selesa bersandar di bahu vokalis kumpulan NOAH itu.

Keakraban hubungan mereka sering diperkatakan sejak kebelakangan ini, kedua-dua artis ini juga sering terlibat dalam projek yang sama. Malah, foto yang tersebar itu juga dikatakan salah satu adegan video muzik Mencari Cinta. Foto yang dimuat naik sebuah akaun Instagram @r_cutha2 itu menerima pelbagai reaksi warganet. Rata-rata peminat mereka sudah tidak sabar menanti kolaborasi terbaharu kedua pasangan itu.

Ariel sempat ‘jatuh cinta’ dengan BCL

ANTARA babak dalam muzik video lagu Mencari Cinta. Penyanyi Ariel Noah yang bergandingan dengan Bunga Citra Lestari atau BCL menerusi lagu Mencari Cinta mengakui sempat ‘jatuh cinta’ ketika menjalani penggambaran muzik video lagu itu.

Ketika itu memang ada babak dia dip.eluk BCL.

Perkara ini terbongkar apabila Ariel yang juga penyanyi kumpulan Noah menjadi tetamu program The Sultan SCTV, baru-baru ini. Ariel atau nama sebenarnya Nazril Irham menceritakan pengalaman sebagai penyanyi yang beberapa kali berduet dengan penyanyi wanita cantik kepada hos program ini, Andre Taulany dan Raffi Ahmad. Awalnya, Raffi bertanyakan Ariel berkenaan hubungan dengan BCL yang terlalu akrab seperti bercinta dan bukan seperti sahabat.

“Jujur Ariel saat adegan video klip ini, sempat merasa gugup atau terbawa perasaan?” tanya Raffi. “Ini jawapannya cuma gugup serta perasaan berlebihan,” jawab Ariel amat berhati-hati.

Bagaimanapun, Ariel berkata, dia amat profesional ketika bekerja walaupun sempat terbawa perasaan. Jawapan ini sekali gus membuat Raffi dan seisi studio tertawa. Ariel berkata, dia dan BCL masih dalam proses penghasilan muzik video untuk single terbarunya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https://greatdailynews.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Mengejutkan orang ramai apabila BCL muat naik perkongsian yang dia sudah dijngkiti C0vid 19. Ini keadaan terkini BCL."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*