Elyana Derita Sak1t K4nser, Ini Tindakan Neelofa Buat Ramai Terkedu

Usahawan dan selebriti, Noor Neelofa kagumi semangat yang ditunjukkan penyanyi, Elyana yang kini diuji dengan k4nser limf0ma yang dihid4pinya sejak 10 tahun lalu.

Reaksi tersebut diberikan Neelofa menerusi Insta Story selepas menghadiahkan 10 helai tudung pelbagai warna Naelofar buat penyanyi Kalis Rindu itu, hari ini.

Neelofa pada masa sama turut berdoa semoga Allah SWT mengurniakan kesembvhan buat Elyana.

“MasyaAllah, saya pulak nak nangis tengok video ni. Saya kagum sebab Elyana boleh senyum dan ceria dalam Kes4kitan. Moga Allah kurniakan kesembvhan utk awak,” tulis Neelofa.

Elyana menerusi satu hantaran di Instagram memuat naik video berdurasi kurang 2 minit itu merakamkan helaian tudung yang dihadiahkan Neelofa kepadanya.

“Thank you atas hadiah yang sangat menggembirakan ini. Baru habis buat Radiot.erapi terus dapat hadiah. Alhamdulillah,” tulis Elyana pada ruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by elyanaofficial (@elyanaofficial1)

Sementara itu menerusi sesi ‘live’, Elyana menjelaskan pengurus kepada usahawan tersebut menghubunginya lalu menghantar bingkisan tersebut ke hospital.

“Banyak dia bagi. 10 helai, macam-macam warna ada. Semoga murah rezeki, ameen,” katanya.

Semalam, Elyana turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahterannya.

Sekitar Disember tahun lalu, Elyana memaklumkan k.anser yang dih1dapi telah meny3rang dan mer3bak ke beberapa organ badannya seperti rahim, hati dan pangkal paha.

Elyana membuat pendedahan mengenai peny4kit yang dihadapi selepas ters1ngkir pada minggu kelima program realiti, Gegar Vaganza musim keempat (GV4) pada 2017.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: mh

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Elyana Derita Sak1t K4nser, Ini Tindakan Neelofa Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*