“Kau Tahu Tak Aku StruggIe…Susah Payah Nak Dapatkan Anak” -Elizad Serah lndividu lni Ke Muka PengadiIan

Tindakan bia.dab seorang pengguna Facebook yang menulis komen dan memuatnaik status berbavr penghin.4an terhadap Siti Elizad mengundang pdah.

Elizad tampil membuat lap0ran di Balai P0.lis Bukit Jalil pada pukul 8.10 malam tadi terhadap pelaku yang menggunakan nama Zain Rashdan berhubung perkara terbabit.

“Pertannanya, jarang-jarang aku ni melayan komen-komen ‘bd0h’ macam ni. Tapi bila kau menggunakan perkataan man.dul, it really hu.rts me so b4d.

“Kau Allah ke? Tahu ke aku ni mn.dul ke tak? Boleh beranak ke tak?! Menggi.gil dan terketar tangan ni. Jantvng rasa nak terca.but, sedlh teramat sangat.Kau suka ke kalau tengok aku ni berceral brai sebab aku belum ada zurlat?!” tulisnya menerusi hantaran di Instagram.

Zain Rashdan terlebih dahulu meninggalkan komen menerusi artikel yang dimuatnaik di laman sosial sebuah portal hiburan tempatan selain turut mengemaskini status Facebooknya dengan menghlna pelakon dan juruhebah radio itu.

Tulis Zain; “Sama-sama kita doakan Elizad dapat zurlat walaupun Elizad sendiri tk solat tk tvtup avrat… Jom aminkan p******. Amin.”

“I’m crying while I text this caption. Kau tahu ke aku ni s0lat ke tak? Pernah bekerjasama dengan aku ke? Bersedekah? Bangun s0lat macam? Mengaji, pakai telekung, atas sejadah, segala amalan perlu diupload ke?!

“Lain orang lain caranya, I dnt need any stvpid attentlon! I’m happy with my life. Dapat anak ke tk, itu kerja Allah.

“Cuma, n0 one can say that ‘ma.ndul’ word to me. Kau tahu tak aku stru.ggle macam nak m4.ti nak mendapatkan zvriat sendiri? Hari-hari dalam solat menangls-nangls, minta pada Allah jangan biarkan aku keseorangan tnpa zvriat.Menangls ke.cewa sebb tk ada peneman umur dah macam ni,” katanya.

Tambah Elizad dia dan suami telah berusaha sedaya upaya dan tdak put.us ikhtlar untuk mendapatkan zvriat yang diidamkan setiap pasangan suami isteri.

“Aku ni bertahun berjumpa segala doktor pakar, pergi seluruh pelus.uk berubat, ccuk sana sini, sakt tahu tak? Saklt

“Yang kau, senang-senang p******kan aku dan cakap aku mn.dul. Apa aku rasa? Family aku rasa? Orang yang tahu dan nannpak je aku bersvsah payah berulang alik, tahan sak1t nak mendapatkan anak.Kau simply boleh cakap aku man.dul dan p******?

“Jarang aku ambil port dan maafkan orang. But n0t this time. Lu.luh hati ini, sedih sangat-sangat. Tuhan je tahu. Saya dah buat lap0ran p0.lis. Zain Rashdan, kau cuit sa.lah orang,” ujarnya.

Elizad sebelum ini mengalami kegu.gvran sekitar November tahun lalu selepas menjalani rawatan kesuburan in-vitro (IVF) pada Oktober tahun sama.

Untuk rekod, Elizad dan suami, Shamsul Baharin Abdul Rahman telah mendirikan rumah tangga selama lima tahun.

Sementara itu, ramai yang memberi reaksi berdasarkan hantara tersebut.

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: trendningkini

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kau Tahu Tak Aku StruggIe…Susah Payah Nak Dapatkan Anak” -Elizad Serah lndividu lni Ke Muka PengadiIan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*