Baru berusia tidak sampai setahun. Anak Fasha Sandha dah boleh buat aktiviti ini

Perasaan ibu mana yang tak gembira melihat perkembangan perma4ta hati. Bermula dengan meniar4p, merngkak dan kini sudah pandai berjalan. Itulah yang tergmbar daripada pelakon versatil, Fasha Sandha yang baru-baru ini ada berkongsi perkembangan anak ketiganya, Aisha Amaira yang kini mulai bertatih meski baru mencecah us1a 10 bulan. Sambil menzahirkan rasa syukur, bintang drama Sc4mmer itu turut memaklumkan anaknya itu bakal menginj4k usia setahun tidak lama lagi.

“10 bulan dah dapat kaki. Syukur Alhamdulillah. Bby 2020, lah1r time pkp, lagi sebulan lebih dah masuk setahun. Masih PKP lagi ka kita, stay safe everyone. #iburayfalrayshaaisha,” tulis Fasha pada ruangan kapsyen.

Menerusi video yang dikongsikan, seronok melihat aks1 linc4h Aisha yang berjalan perlahan-lahan selepas di agah ibunya itu. Sehingga kini, hantaran tersebut sudah mendapat lebih 50,000 tanda suka daripada peminat. Terdahulu, Fasha juga pernah berk0ngsi menu keg3maran Aisha yang cukup berselera makan, terutama nasi lmbut yang dik1sar bersama l0bak, kent4ng dan juga sup ayam.

Video :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Untuk rek0d, Fasha dan suam1nya yang juga pelakon, Aidil Aziz mendirikan rumah t4ngga pada 28 Mac 2019 dan selepas mengalami kegvguran, Fasha selamat men1mang cahaya mata pertama mereka, Aisha Amaira pada 7 Ogos 2020.

Sumber : MH

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mediabawang

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru berusia tidak sampai setahun. Anak Fasha Sandha dah boleh buat aktiviti ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*