Nafi Dit4han PoIis, Zarina Anjoulie Cabar Netizen RM1000 Jika Sesiapa Ada Bukti

Selepas namanya dikaitkan dengan berita penahanan seorang selebriti wanita kerana terbabit dalam penyalahgunaan d4dah jenis methamph3tamine semalam, pelakon Zarina Anjoulie akhirnya tampil membuka mulut.

Anju Nafi Ditahan

Menerusi beberapa hantaran di laman Instagram termasuk Instagram live nya sebentar tadi, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju menafikan bahawa dia telah dit4han polls.

Bagaimanapun, akui Anju, hampir setiap hari dia akan ke balai polis berhampiran namun ia berkaitan dengan isu yang lain.

“Aku kena g4ri ke? Sekarang ini pun aku memang hari-hari pergi b4lai sebab ada k3s yang berjalan dengan benda lain. Jadi ada ke gambar aku ditah4n masuk lok4p? Tak.. Ada ke gambar aku kena g4ri? Tak.. sebab jelas aku non stop live dari Isnin aku buat story, aku buat live” ujarnya dalam IG Live

Cabar Netizen Tunjuk Bukti

Dalam pada itu, Anju turut menc4bar netizen untuk membuktikan bahawa dirinya telah dit4han rem4n oleh pihak polis seperti yang tular di media sosial. Jelasnya wang tunai RM1,000 akan diberikan kepada mereka yang berjaya buktikannya.

“Bila masa aku kena rem4n? Kalau korang pergi 1PD Nilai, pergi cari polis aku boleh bagi dan ko call cakap aku kena rem4n, aku bagi ko RM1000 kalau boleh buktikan aku kena rem4n okay”

“Ini janji aku. Ada tak bukti aku kena rem4n? Kalau jamin p0lis dan sangkvt ur1ne pun kau tetap kena masuk lok4p, faham tak, 12 jam”  tegas Anju

Terdahulu, memetik laporan Sinar Harian, Ibu Pejabat P0lis Daerah Nilai telah men4han seorang pelakon wanita pada Isnin selepas didapati positif d4dah. Menurut Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata, pelakon berusia 34 tahun itu ditah4n pada jam 9.15 malam ketika serbvan dilakukan di sebuah rumah di Kampung Chalet di sini.

“Pelakon itu dibawa ke Pejabat Nark0tik Ibu Pejabat Daerah (1PD) Nilai bagi tujuan saringan awal dan mendapati positif dad4h jenis meth4mphet4mine.

“K3s disi4sat mengikut Seksy2n 15(1)(a) Akt4 D4dah Berb4haya 1952 dan jika s4bit kesal4han hukvman maksimvm penj4ra dua tahun atau d3nda sehingga RM5,000 atau kedua-duanya,” katanya dalam satu kenyataan pada Selasa.

Beliau berkata, bagaimanapun pelakon itu dilepaskan dengan jam1nan pol1s.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Murai MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nafi Dit4han PoIis, Zarina Anjoulie Cabar Netizen RM1000 Jika Sesiapa Ada Bukti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*