Lama Simpan Rahsia, Deja Moss Akhirnya Kongsi Cerita Nyaris Bvnvh Diri

Deja Moss nama yang tidak asing lagi dalam industri muzik tanah air, tapi siapa sangka di sebalik senyuman manis penyanyi ini sebenarnya menyimpan seribu kisah yang tersendiri.

Menderlta Masalah Depresi Empat Tahun

Foto – Instagram @therealdejamoss

Dipetik dari Harian Metro, pelatun lagu popular seperti Asmara Ini dan Mestikah Aku Menerimamu berkongsi serba sedikit kehidupannya semasa pelancaran buku barunya yang bertajuk Hidupku Takdirku secara virtual baru ini.

Penynyai dari Kuching, Sarawak ini menyatakan bahawa dirinya mengalami masalah depresi yang tervk selama empat tahun (2004-2008) dan memerlukan raw4tan pakar serta bergantung hidup dengan ub4t-ubat4n.

Ny4ris Bvnvh D1ri Tiga Kali

Foto – Instagram @therealdejamoss

Deja Moss juga berkongsi dalam mengharungi masalah depresi yang sangat tervk itu, dirinya hampir bvnvh d1ri sebanyak tiga kali.

Wanita kuat ini menceritakan kesukarannya untuk tidur malam, fikiran sentiasa tidak menentu dan jiwa kosong, antara punca masalah kemurung4n berlaku.

Cekal Harungi Ujian

Foto – Instagram @therealdejamoss

Meski pada mulanya Deja Moss akui sukar untuk berkongsi cerita peribadi ini kepada umum, tetapi dengan semangat dan sokongan dari ibu bapa, kawan baik dan menjalani raw4tan akhirnya penyanyi ini luahkan sepenuhnya dalam buku Hidupku Takdirku.

Deja Moss berharap dengan berkongsi masalah depresi yang dihadapinya di dalam buku ini, dapat memberi sedikit sebanyak semangat buat individu yang mengalami masalah yang sama sepertinya.

Semoga apa yang dilalui Deja Moss ini dapat beri sinar serta harapan buat individu yang mengalami masalah kemurung4n untuk tanganinya dengan hati yang cekal dan kuat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  :  https://murai.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lama Simpan Rahsia, Deja Moss Akhirnya Kongsi Cerita Nyaris Bvnvh Diri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*