Baru Je Sampai Malaysia, Kuar4ntin Pun Belum Habis, Ebit Lew Dah Mula Bagi Bantuan. Seluruh Malaysia Pula Tu!!

Umum mengetahui, pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew baru sahaja pulang ke tanah air selepas beberapa minggu melakukan misi kemanusiaan disana.

Difahamkan, Ustaz Ebit tiba di Malaysia semalam dan terus ke lokasi kuar4ntin yang disarankan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Bagaimanapun, tidak sampai 24 jam tiba di Malaysia, Ustaz Ebit sudah mula menghulurkan bantuan dengan menawarkan bantuan barang dapur kepada rakyat Malaysia yang memerlukan.

“Men4ngis baca berita-berita di Malaysia orang bvnuh diri. Sesiapa yang benar-benar perlukan bantuan barang dapur di seluruh Malaysia boleh hubungi nombor ini,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ebit Lew (@ebitlew)

Menerusi satu entri di Instagram itu, Ustaz Ebit turut menyenaraikan nombor telefon dan mereka yang memerlukan bantuan bolehlah menghubungi nombor terlibat.

Perkongsian Ustaz Ebit itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mengagumi pendakwah terkenal itu kerana masih memikirkan nasib rakyat Malaysia meskipun sedang menjalani ku4rantin. Terima kasih Ustaz Ebit Lew!

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Sampai Malaysia, Kuar4ntin Pun Belum Habis, Ebit Lew Dah Mula Bagi Bantuan. Seluruh Malaysia Pula Tu!!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*