K4ntoi Kes D4dah, Ini 4 Fakta Penahanan Nia Ramadhani & Ardi Bakrie

Dipetik daripada CNN Indonesia, aktres Nia Ramadhani dan suaminya, Ardi Bakrie telah dit4han oleh pihak polis atas d4kwaan penyalahgunaan d4dah.

Ketua Perhubungan Awam Polis Daerah Jaya Kombes, Yusri Yunus berkata pasangan suami isteri itu telah dit4han dan bahan bukti dijumpai bersama. Berikut adalah 4 fakta mengenai penahanan aktres Nia Ramadhani dan Ardi Bakrie.

Ketua Polis Daerah Sahkan Penahanan

Dalam pernyataan Ketua Polis Daerah, Yusri Yunus kepada wartawan, beliau akui pasangan suami isteri tersebut sedang ditahan dan menjalani penyelidikan di Balai Polis Jakarta Barat.

Foto – @ramadhaniabakrie (Instagram)

Beliau juga berkata perincian penahanan ini akan diadakan pada hari ini (8/7/2021) dalam sebuah sidang media.

Lokasi Penangkapan

Menurut sumber ada yang mengatakan pasangan suami isteri ini ditangkap di sebuah restoran yang terletak di wilayah Jakarta. Berdasarkan sumber lain pula, Polis Jakarta Barat telah menangkap pasangan suami isteri ini ketika berada di daerah Pondok Indah, Kebayoran Lama.

Ada Barang Bukti Bersama 

Ketika ditahan oleh pihak polis, Yusri berkata pihak mereka telah menjumpai bahan bukti bersama dengan pasangan tersebut. Bahan bukti yang dirampas adalah d4dah jenis metafet4min dan jumlah beratnya tidak diketahui.

Foto – @ramadhaniabakrie (Instagram)

Semasa ditahan oleh pihak polis, Nia dan suaminya telah disyaki sedang mengambil d4dah tersebut.

Tiada Respon Dari Pihak Nia Ramadhani 

Tular berita penangkapan aktres Nia dan suaminya, Ardi, pihak aktres ini tidak memberi sebarang respon sehingga sekarang. Malah situasi ini membuatkan ramai warganet yakin pasangan tersebut sudah lama menggunakan d4dah.

Foto – Fimela

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://murai.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "K4ntoi Kes D4dah, Ini 4 Fakta Penahanan Nia Ramadhani & Ardi Bakrie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*