5 Fakta Pen4hanan Pemilik Rumah Bonda Yang Akhirnya Dit4han Polis

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Begitulah yang terjadi kepada pemilik Rumah Bonda yang menjadi sebutan di media sosial sekarang. Wanita ini  ditahan polis semalam bagi membantu sias4tan kes mendatangkan kecderaan dan ugvtan jen4yah.

Berikut 5 Fakta mengenai penahanan pemilik Rumah Bonda seperti yang dilaporkan oleh Harian Metro.

1. Wanita berusia 29 tahun itu ditahan 10.30 pagi semalam.

Gambar Hiasan

2. Asisten Komisioner Siti Kamsiah Hassan berkata kepada Harian Metro,  wanita itu ditahan selepas diminta hadir ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur bagi memberi keterangan susulan beberapa laporan polis yang dibuat terhadapnya.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Jenayah Seksual, Wanita dan Kanak-Kanak (D11), Jabatan Siasatan Jen4yah Bukit Aman Asisten Komisioner Siti Kamsiah Hassan

3. Polis mengemukakan permohonan rem4n ke atas wanita itu pagi ini di Mahk4mah Majistret Kuala Lumpur.

Gambar Hiasan

4. Sias4tan dibuat mengikut Seksyen 323 Kanun Kesksaan iaitu dengan sengaja mendatangkan kecderaan dan Seksyen 506, Kanun Kesksaan iaitu melakukan ugvtan jenyah

Foto: Sinar Harian

5. Pihak polis  minta masyarakat untuk terus beri keyakinan kepada pasukan penyiasat PDRM untuk melaksanakan tugas mereka.

Apa-apa pun, marilah kita berdoa untuk keadilan buat adik Bella dan kita serahkan  isu ini pada pihak berkuasa. Sekiranya didapati bersalah dia memohon agar pesalah tersebut dikenakan hukuman sewajarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  

Sumber  :  https://murai.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "5 Fakta Pen4hanan Pemilik Rumah Bonda Yang Akhirnya Dit4han Polis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*