Anjang Aki men1nggal dunia, isteri masih terkejut – “Arw4h baru selesai makan, masuk bilik untuk berehat”

SELEPAS berita kehilangan pelakon Prebet Lapok, Tawil pada Jumaat, dunia seni sekali lagi berdvka apabila pelakon Anjang Aki atau nama sebenarnya Datuk Baharuddin Omar men1nggal dunia.

Baharudin men1nggal dunia pada lewat petang Sabtu selepas 12 hari menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-85 pada 12 Julai lalu.

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎اجِعون َاليه ِته AL-FATIHAH rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ۔ dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh. Star‎'‎‎

Berita sedih itu dikongsikan isterinya, Datin Nazariah Abu Bakar, 66, yang memaklumkan Allahyarham menghembuskan nafas terakhir di kediaman mereka di Shah Alam.

Menurut Nazariah, arwah suaminya sudah lama mend3rita peny4kit pembvluh d4.rah bengk4k.

“Arw4h baru selesai makan dan dia kemudiannya masuk ke dalam bilik untuk berehat. Saya pula terus ke dapur, tidak lama selepas itu, saya meninjau keadaannya di dalam bilik dan mendapati dia mengalami ses4k nafas. Tidak lama selepas itu, dia langsung tidak sedarkan diri.

datin

Gambar kenangan Nazariah bersama arwah suami, Anjang Aki.

“Dia pergi dengan mudah dan saya masih lagi terkejut dengan pemergiannya.

“Salah seorang cucu yang bertugas sebagai doktor di Klang bergegas datang ke rumah kami dan terus menjalankan ujian calitan pada suami. Dia mengesahkan suami bukan meninggal dunia disebabkan C0VID-19,” kata Nazariah kepada mStar.

Allahyarham Baharuddin meninggalkan tujuh anak kandung serta dua anak tiri. Jenazah dijangka akan dikebvmikan di Tanah Perkvburan Sungai Tua, Batu Caves.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: mstar via ttk

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Anjang Aki men1nggal dunia, isteri masih terkejut – “Arw4h baru selesai makan, masuk bilik untuk berehat”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*