Kec0h! Netizen B0ngkar Sik4p Luna Maya Yang Menj4di Perhatian Orang Ramai

Baru-baru ini Luna Maya telah menarik perhatian orang ramai di media sosial apabila netizen telah memb0ngkar sikapnya apabila berada dikhalayak ramai.

Reaksi Luna Apabila Diminta Mengambil Gambar

Menurut IntepSeleb, terdapat seorang peminat Luna yang berjalan bersama anaknya di Bali. Mereka bertemu dengan Luna Maya yang sedang melakukan jogging pada waktu pagi.

Peminat tersebut meminta izin agar Luna bersedia mengambil gambar bersama mereka. Ternyata reaksi Luna tidak dijangka kerana dia dengan senang hati mengambil gambar bersama mereka.

Luna berkata ‘tentu saja’. Bahkan sempat bercakap dengan anak saya dan anj1ng yang kami bawa. Luna Maya sangat baik dan ramah

Menjadi Perhatian Netizen

Peminat lain juga sibuk memberi komen di media sosialkerana ada di antara mereka yang menerima perlakuan yang sama.

Mereka menganggap Luna Maya sebagai seorang yang baik, ramah dan tidak somb0ng. Rata-rata menyatakan walaupun Luna mempunyai nama besar, namun dia mempunyai hati yang bersih.

Saya juga ingin menunjukkan bahawa Luna Maya tidak somb0ng atau j4hat seperti yang dituduh oleh beberapa orang

Sikap Menghorm4ti Orang Lebih Tua

Dalam pada itu, menurut IntepSeleb, ada peminat yang lebih berusia bertemunya di pusat membeli belah dan memberikan senyuman kepada Luna yang sedang membeli belah. Luna menyambut senyuman tersebut sambil menunjukkan rasa hormat dengan menundukkan kepalanya.

Bagi netizen, tindakan dan reaksi Luna merupakan salah satu sikap yang patut dicontohi oleh artis lain. Ada juga yang menyatakan tidak masuk akal untuk selebriti lain bertaraf Luna mampu memberikan reaksi baik sedemikian kepada netizen dan peminatnya ketika dikhalayak ramai.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kec0h! Netizen B0ngkar Sik4p Luna Maya Yang Menj4di Perhatian Orang Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*