Aina Abdul Belanja Suara Nyanyikan Lagu Fauziah Latiff, “Merinding”

Vokal penyanyi ini memang tak perlu dipertikaikan lagi. Suara Aina Abdul memang cukup merdu untuk didengar dan mempunyai keistimewaan yang tersendiri. Lagu-lagunya pula cukup kreatif dan mampu membuat hati cair mendengarkannya.

Sementara sedang PKP, kali ini Aina Abdul adalah salah seorang penyanyi yang tidak melepaskan peluang untuk menghiburkan peminatnya. Tidak boleh membuat persembahan secara langsung di luar kerana bimbang akan penul4ran Cov1d-19, Aina Abdul mengambil kesempatan ini untuk menghiburkan orang ramai dengan pelbagai video nyanyian semula.

Terbaharu Aina Abdul belanja suara nyanyikan lagu Fauziah Latiff berjudul Teratai Layu Di Tasik Madu. Perkongsian rakaman dari penyanyi ini ternyata turut mendapat perhatian ramai seperti kebiasaannya. Berikut adalah video nyanyian semula oleh penyanyi berbakat besar ini yang dimuat naik di Instagram miliknya:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AINA ABDUL (@ainaabdul)

Wow…wow…wow…memang padu habis suara nyanyian Aina Abdul ini! Malah nyanyiannya ini cukup jelas dengan gaya tersendiri. Perkongsian video Aina Abdul belanja suara nyanyikan lagu Fauziah Latiff ini telah meraih lebih 28 ribu tontonan dan 7 ribu likes. Rata-rata warganet memuji suara nyanyiannya ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Eargasm level 1000000000”

Aina Abdul Belanja Suara 3

“Terus termenung tepi tasik teringat kisah lama….Love that epic ending”

Aina Abdul Belanja Suara 2

“Daebak. Kita pun terikut layu dengarnya”

Aina Abdul Belanja Suara 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Aina Abdul Belanja Suara Nyanyikan Lagu Fauziah Latiff, “Merinding”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*