“Nasib Baik Ada Riba Suami Selesa Sikit Nak Baring” – ‘S1de Eff3ct’ Vaks1n, Peminat Doakan Kesembuhan Fazura

Kesan sampingan selepas mendapatkan vaks1n seperti dem4m, kelesuan, pening kepala dan sak1t di tempat sunt1kan menunjukkan sistem imun badan bertindak balas terhadap vaks1n tersebut.

Kesan sampingan ini adalah biasanya seperti sak1t lengan dan otot, dem4m, sak1t kepala serta kelesuan adalah hasil reaktogenik, iaitu manifestasi fizikal sistem imunisasi memberi reaksi terhadap vaks1nasi. Jadi tiada apa yang perlu dirisaukan memandangkan kesan ini hanya sementara sahaja.

Terkini,artis terkenal Fazura yang merupakan isteri kepada pelakon Fattah Amin memberitahu peminat di laman instagramnya, dia mengalami kesan-kesan seperti yang dinyatakan di atas selepas mendapatkan sunt1kan vaks1n pada Jumaat baru-baru ini.

Hari pertama sunt1kan, beliau masih tidak berasa apa-apa kesan. Setelah itu, beliau mula merasa tidak selesa di tempat sunt1kan tersebut. Namun, pada malamnya, Fazura mula merasa sak1t kepala yang bukan seperti kebiasaanya, diikuti badan yang mula lemah dan rasa bisa-bisa di seluruh badan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Kata beliau lagi, untuk menangani kes4kitan itu, beliau mengambil Panadol, namun malangnya tidak berkurangan. Diharapkan artis jelita ini cepat-cepat sembuh dari kesan vaks1n tersebut.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Ig missfazura via keramatviral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Nasib Baik Ada Riba Suami Selesa Sikit Nak Baring” – ‘S1de Eff3ct’ Vaks1n, Peminat Doakan Kesembuhan Fazura"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*