‘Arwh BergeIut SeIamatkan Anak Kami, Saya Jnji Akan Mnjaga 4 Zurlat Sebaik2nya..’ – Shuib

Kuala Lumpur: Shuib berjanji akan menjaga empat cahaya mata hasil perkongsian hidupnya dengan isteri, Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin dengan sebaik mungkin.

“Arw4h sempat hadiahkan saya dan anak menerusi kehadiran Ayash Affan yang dilahirkan Jumaat lalu. Arwh berg3lut untuk menyelamatkan anak kami. Ternyata Allah lebih menyayanginya,” katanya ketika ditemui di Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM), di sini, hari ini.

Tiga lagi anak mereka ialah Uwais Alqarni, 10; Dzahira Talita Zahra, 8; dan Ariq Matin, 6.

Sementara itu, jenzah Siti Sarah akan dikebumikan di Tanah Perkvburan Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak, di sini, kira-kira jam 12 tengah hari, hari ini.

Shuib berkata, dia bersyukur apabila Allahyrham isterinya diberi peluang untuk dikebumikan di tanah perkvburan yang sama dengan ibunya.

“Pada awalnya saya tak pasti sama ada urusan pengebumlan dapat dibuat di lokasi sama arwh ibunya. Namun, sebaik tiba di sini saya bersyukur pihak hospital membenarkan jenzah isteri dikebumikan di sana. Entah kenapa saya terasa lokasi itu adalah tempat terbaik untuk arwh isteri saya,” katanya.

Menurut Shuib, urusan memandikan dan solat jenzah akan diuruskan pihak hospital.

Terdahulu, Siti Sarah, 37, disahkan menlnggal dunia di Unit Raw4tan Rapi (ICU), Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM) pada jam 5.13 pagi, hari ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Terkini

Sumber : https://www.hmetro.com.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Arwh BergeIut SeIamatkan Anak Kami, Saya Jnji Akan Mnjaga 4 Zurlat Sebaik2nya..’ – Shuib"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*