“Che Ta Kes4I Dim4ki Guna Kata2 Biad4p Dgn Diva AA.” Sekali Zain Wassap Diva AA Terus

Pelakon popular, Rozita Che Wan (Che Ta) baru-baru ini mencur1 tumpuan apabila tampil dengan busana berwarna perak dengan labuci berkilau ketika mendapatkan sunt1kan d0s kedua vaks1n.

Menerusi satu hantaran di Instagram, Che Ta secara berseloroh bimbang baju akan repvt jika dibiarkan terlalu lama di dalam almari.

Walau bagaimanapun, gaya glamor Che Ta itu menerima krit1kan daripada pengacara, Azwan Ali. Tulisnya di Twitter, pelakon wanita itu seperti sudah buang tab1at apabila tampil berpakaian sedemikian ke Pusat Pemberian Vaks1n (PPV).

Kecew4 dengan bahasa kurang sopan yang dilemparkan, Che Ta sendiri tidak mengetahui mengapa Azwan Ali sanggup berkata sedemikian. Menurutnya, dalam tahun ini sahaja, mereka sudah tiga kali bertemu dan sangat mesra di antara satu sama lain.

Meluahkan rasa kes4l, isteri kepada Zain Saidin ini tidak menyangka rakan yang telah lama dikenalinya itu sebenarnya mempunyai masalah tanpa pengetahuannya.

Tambahnya, sepanjang bertemu menerusi beberapa program tahun ini, mereka berbual mesra, mengambil gambar selfie dan membuat panggilan video bersama-sama.

Betul la kata orang. Kalau di depan mulutnya manis. Balik belakang lain bicara!

Di akhir hantaran, Che Ta menitipkan doa semoga Allah SWT memberi hidayah dan dia tidak lagi berkelakuan sedemikian. Orang ramai yang turut terkejut menasihati pelakon ini supaya bersabar sahaja dengan kerenah individu itu.

Bagaikan belum berkesudahan, Azwan Ali tampil berkongsi keratan wassap oleh suami Che Ta yang bertanyakan perkara tersebut

Menurut Azwan Ali, itu merupkan bahasa rutin beliau dan mempersoalkan kenapa Che Ta sendiri tidak personal masej dia tapi terus memuat naik ke sosial media

Diva AA juga melahirkan rasa kes4l dengan sikap Che Ta tersebut

Berikut keratan wassap yang di kongsi oleh DIVA  di akaun twitter beliau

Terdahulu,Che Ta mendapat perhatian ramai ketika mendapatkan sunt1kan d0s pertama vaks1n apabila tampil bergaya dengan beg tangan mewah jenama Hermes Birkin yang dianggarkan bernilai hampir RM100,000.

Aktres Rozita Che Wan atau Che Ta mencur1 tumpuan apabila ‘melaram’ dengan busana glamour ketika mengambil sunt1kan vaks1n C0v1d-19, semalam.

Menerusi perkongsian beberapa video di Instagramnyam Che Ta kelihatan cukup bergaya dengan pemakaian kaftan berwarna metalik.

Malah, gabungan tas tangan serta kasut yang digayakan Che Ta menjadikan penampilan pelakon ini cukup bergaya mewah.

“Masa sekarang ni, nak simpan baju lawa lawa takvt qeput (reput).

“Tak kisahlah duduk rumah ka, pergi vaksin ka, melaram ja lah. Takut nanti tua dekat umah ja.

“Harini kami pergi vaks1n so ‘Outfit Of The Day’ (OOTD) dulu sat, yang penting wajib letups,” katanya.

Sementara itu menerusi ruang komen, rata-ratanya memuji penampilan Che Ta yang cukup berani terutama ketika menjalani proses sunt1kan vaks1n.

Kebanyakan mereka menganggap biarpun nampak mewah, namun ia masih menutup aur4t dan sopan.

Malah, rakan artis juga banyak ‘membanjiri’ ruang komen dengan memuji penampilan Che Ta.

“Amik vacc1ne macam nak pi amik trofi”

“Pergi vaks1n pun letop Che Ta”

“Makan hati tengok baju cucuk vaks1n”

“World class model, terpelanting semua,” tulis beberapa rakan artis.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: trending sgt

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Che Ta Kes4I Dim4ki Guna Kata2 Biad4p Dgn Diva AA.” Sekali Zain Wassap Diva AA Terus"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*