Kongsi Di Sebalik Tabir Video Naik Motor Beramai-Ramai, “Haha Kreatif!”

Sejak akhir-akhir ini pelbagai video menarik dikongsikan di sosial media. Mungkin sebagai salah satu cara untuk menghilangkan rasa bosan sejak penularan cov1d-19, ramai yang menghasilkan video dengan gaya kreatif masing-masing.

Selain untuk mengisi masa dapat juga warganet berhibur menyaksikan telatah mereka ini. Sama seperti satu perkongsian rakaman yang memaparkan di sebalik tabir video naik motor beramai-ramai ini.

Screenshot at Aug 11 16-32-44

Dalam rakaman itu pada awalnya kelihatan empat lelaki sedang duduk di atas motor. Nampaknya seakan motor tersebut sedang bergerak di atas jalan dengan masing-masing memakai helmet. Namun di pertengahan video rupa-rupanya motorsikal yang ditunggang itu tidak bergerak.

Motorsikal itu hanya setempat dan apa yang dilihat di bahagian atas seakan sedang melalui sesuatu, tapi sebenarnya hanyalah barang-barang yang bergerak dan dibuat oleh rakan-rakan lain. Berikut adalah rakaman di sebalik tabir video naik motor beramai-ramai ini:

Kreatif betul! Perkongsian rakaman menarik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @kindikepo ini telah meraih lebih 7.9 juta tontonan. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Takla botol air terbang tu memang main peranan aaa”

Video Atas Motor Beramai-Ramai 3

“Semua benda terbang hahaha”

Video Atas Motor Beramai-Ramai 2

“Hahaha kreatif! Memang tak logik botol pun boleh terbang”

Video Atas Motor Beramai-Ramai 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kongsi Di Sebalik Tabir Video Naik Motor Beramai-Ramai, “Haha Kreatif!”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*