Pasangan Kembar T1ru Gaya Bonda Hetty Dan Siti Nurhaliza, “Comey Betullah”

Satu video yang memaparkan Hetty Koes Endang yang merupakan penyanyi Indonesia dan Dato’ Sri Siti Nurhaliza di Istana Budaya menjadi perhatian ramai. Dalam rakaman itu gelagat Hetty Koes Endang atau lebih selesa dengan panggilan Bonda Hetty yang cukup bersemangat menjadi tumpuan ramai.

Disebabkan itu video tersebut menjadi ikutan ramai untuk menghasilkan rakaman miming menggunakan suara dua penyanyi dihorm4ti ini. Sudah pastinya pelbagai versi muncul dengan menggunakan kreativiti masing-masing.

Namun begitu ada satu video miming dari suara dua penyanyi hebat tersebut yang telah mencvri perhatian ramai. Rakaman tersebut memaparkan pasangan kembar tiru gaya Bonda Hetty dan Siti Nurhaliza dengan gaya mereka tersendiri.

Berikut adalah rakaman pasangan kembar tiru gaya Bonda Hetty dan Siti Nurhaliza ini:

Alahai comel dan bijak sungguh gaya anak-anak ini. Nampak macam sama pula tu dari video asal. Apa-apa pun video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok dengan nama akaun @twins_maira_naura ini telah meraih lebih 300 ribu tontonan dan 39 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan telatah pasangan kembar ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Nampak macam video yang asal. Sama betul”

Pasangan kembar tiru gaya 3

“Yang ni sangat lawak”

Pasangan kembar tiru gaya 2

“Ya Allah si twins. So cute”

Pasangan kembar tiru gaya 1

Sumber : twins_maira_naura

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pasangan Kembar T1ru Gaya Bonda Hetty Dan Siti Nurhaliza, “Comey Betullah”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*