[VIDEO] “Selalu Buat Orang Ger4m” -Ini Koleksi Video Alisa Aisyah Yang Selalu Buat Netizen Jatuh Hati

Pasangan selebriti yang terkenal di malaysia ini selalu membuat ramai yang cembvru kerana pasangan ini mempunyai 2 orang cahayamata yang sangat hensem dan comel iaitu Hairul Azreen dan Hanis Zalikha.

Jika anda mengikuti Instagram Hairul Azreen dan Hanis Zalikha, pasangan itu tidak lokek berkongsikan aktiviti harian mereka sekeluarga, malah ramai yang suka melihat telatah anak mereka Yusuf Iskandar dan Alisa Aisya yang cerdik dan pintar.

Tetapi Alisya Aisya mempunyai ramai pengikut yang selalu mengikuti segala aktiviti yang dimuatnaik oleh Hanis Zalikha yang menjadikan Alisa antara anak selebriti yang paling popular sekarang ini di media sosial.

Setiap video yang dimuatnaik oleh hanis mendapat beribu komen dan beribu tontonan kerana kecomelan aks1 yang dilakukan seharian bersama abangnya yusuf.

Video:

Pasangan Hairul dan isterinya zalikha sering dipuji netizen kerana disebalik jadual mereka yang sangat sibuk, mereka tidak pernah abaikan anak mereka dan hanis dilihat sangat mengutamakan anak mereka terutama Alisya Aisya yang sangat comel tu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok via catatanterakhir

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Selalu Buat Orang Ger4m” -Ini Koleksi Video Alisa Aisyah Yang Selalu Buat Netizen Jatuh Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*