Jangan sampai saya ambik tindakan undang-und4ng. Diam saya tak bemakna kami kalah. – Sheila Rusly

Beberapa hari lepas, pelakon Sheila Rusly telah menerima ahli keluarga baru dimana anaknya Uzair haqimy telah selamat zaman bujangnya bersama Elisya Sandha.

Namun, ada pula berita yang kurang enak didengar saat mereka sekeluarga sedang bahagia ini dimana ada pihak yang cuba ungk1t kisah lama dan mula men4bur fitn4h.

Ia tak benar – Sheila Rusly

Menerusi perkongsian Sheila di Instagram, satu foto memperlihatkan ada sebuah laman Facebook memberikan satu kenyataan yang beb4ur fitn4h yang dikaitkan dengan aktres Janna Nick.

Dalam perkongsian tersebut, ia kaitkan perkahwinan anaknya ini dengan disebabkan aktres tersebut menolak perlawaan Sheila untuk dijodohkan dengan Uzair.

Beng4ng dengan d4kwaan itu, Sheila meminta untuk segera menghent1kan d4kwaan fitn4h itu supaya tidak dikenakan t1ndakan und4ng-und4ng.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sheila Rusly (@sheilarusly_jspictures)

“Jangan sampai saya ambil t1ndakan und4ng-und4ng. Diam saya tak bermakna kami kalah.”

Dalam pada itu, Sheila juga mencab4r mana-mana pihak yang men4bur fitn4h itu untuk tunjukkan bukti dan sedia untuk berdepan.

Sheila juga meminta agar pihak-pihak lain agar berhenti daripada melakukan spekulasi ini.

“Cukup-cukuplah men4bur fitn4h! banda lain saya boleh tolak tepi tapi ini m4ruah keluarga saya. Ramai blogger di Facebook memanjangkan isu ini dengan berkongsi fitn4h tersebut. Ia tidak benar!” katanya kepada mStar Online.

Sementara itu, suami kepada Sheila Rusly, Jinggo mengatakan bahawa fitn4h sedemikian rupa telah mengg0res hati menantunya.

“Dengan nama Allah kenyataan awak adalah dvsta dan fitn4h serta mengg0res hati menantu saya juga m4ruah keluarga dan menantu saya.”

“Sebelum surat sam4n saya sampai pada awak…percayalah syurga dan ner4ka itu benar kecuali awak dilahirkan tanpa agama.”

Anak sulung kepada pelakon itu selamat disatukan dengan pelakon Slisya Sandha di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak, Selangor 21 Ogos lepas.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : LM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jangan sampai saya ambik tindakan undang-und4ng. Diam saya tak bemakna kami kalah. – Sheila Rusly"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*