Fizo Omar Hadiahkan Cikyam Sebuah Kereta ‘Mercedes’ Sempena Harijadi, -“Pakej Sekali Dengan Driver”

Pelakon dan usahawan, Fizo Omar adalah seorang pelakon yang terkenal dan seorang ayah yang sangat baik. Walaupun fizo omar dan bekas isterinya iaitu Mawar tidak lagi bersama tetapi mereka masih berkawan rapat disebabkan kerana Anak kesayangan mereka iaitu Wan Maryam yang sangat rapat dengan Daddy nya itu.

Sering kali kerap berkongsi detik2 bersama anak kesayangannya itu di Platform Instagram membuatkan anaknya itu yang selesa dipanggil Cik Yam menjadi kesukaan peminat fizo omar. Di platform Instagramnya itu memang banyak dimuatnaik gambar2 dan video cik yam sahaja.

Baru2 ini, berkongsi hadiah hari jadi untuk anak kesayangannya itu, fizo telah memesan sebuah hadiah istimewa iaitu sebuah Mercedes AMG yang versi kanak2 melalui platform pembelian di dalam talian dari negara china.

Kereta tersebut telah sampai ke rumah fizo dan untuk membuat kejutan tersebut, fizo telah memasang sendiri kereta Mercedes itu memang dihantar untuk pelanggan pasang sendiri. Mungkin lebih selamat dan tidak mudah ros4k.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)

Selepas semuanya telah selesai, fizo telah memberi cik yam pandu bersama sepupu rapatnya itu. Banyak fizo berhabis untuk anak kesayangannya itu. Kereta tu pun sangat cantik. Siap bg karpet logo Mercedes lagi. Cantik sangat.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Ig fizoomar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Fizo Omar Hadiahkan Cikyam Sebuah Kereta ‘Mercedes’ Sempena Harijadi, -“Pakej Sekali Dengan Driver”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*