Kanak-kanak Kreatif Namakan Kucing Tupperware G4ra-g4ra T4kut Si Bulus Dibu4ng Ibu

Apa nama haiwan peliharaan yang paling unik yang pernah korang jumpa? Pernah jugak kita tengok orang bagi kucing atau anjing mereka nama seperti manusia kan?

Namun, nama kucing yang diberi oleh seorang kanak-kanak lelaki ini juga cukup unik sebab dia telah menamakan si comel itu dengan nama Tupperware! Ha, korang tak salah baca, memang nama kucing tu Tupperware, macam bekas makanan yang kebanyakan mak-mak kita suka kumpul tu.

Menurut Suara.com, kanak-kanak yang dikenali sebagai Aji itu telah memberi nama tersebut kepada anak kucingnya yang baru lahir sebab dia takut anak kucing tu akan dibuang oleh ibunya.

Difahamkan, gambar kanak-kanak itu bersama anak kucing tersebut telah dimuat naik di Facebook oleh Dianti Santi pada Ogos 2019. Dalam perkongsian itu, Dianti berkongsi sebab mengapa kanak-kanak tu pilih nama sedemikian untuk haiwan peliharaannya itu.

Kucing yang baru dilahirkan diberi nama Tupperware supaya tak dibu4ng oleh ibu,” 

Walaupun gambar tu dah lama, entah macam mana pula boleh kembali viral semula pada tahun ini. Tapi apa-apa pun, comel je budak ni pilih nama untuk kucing dia ni. 

Untuk korang yang mungkin tak begitu faham, Tupperware kan adalah benda yang paling disayangi oleh ibu-ibu jadi mungkin kanak-kanak ni berharap dia tak akan berpis4h dengan kucingnya itu seperti mana ibunya tak akan berpis4h dengan Tupperware kesayangan.

Bijak jugak idea budak ni kan. Apa pulak nama haiwan peliharaan korang? Jangan lupa kongsikan di ruangan komen, mana lah tahu boleh ambil inspirasi ke kan. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kanak-kanak Kreatif Namakan Kucing Tupperware G4ra-g4ra T4kut Si Bulus Dibu4ng Ibu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*