“First Time Tengok Dia Nangis Selama Aku Hidup..” -70 Tahun Bersama, Cinta Akhir Hay4t Atuk Und4ng Seb4k Netizen

Setiap pasangan yang berkahwin mengimpikan perkahwinan yang kekal sehingga ke syurga. Sangat beruntung bila usia perkahwinan setiap pasangan itu menjangkau sehingga berpuluh tahun, ianya memerlukan satu komitmen yang sangat kukuh dan kefahaman antara satu sama lain.

Usia perkahwinan yang mencapai sehingga 70 tahun itu bukanlah masa yang sedikit tetapi sangat lama tetapi pasangan veteran ini berjaya mengekalkan usia perkahwinan mereka sehingga 70 tahun. Tetapi ianya tidak berkekalan kerana sang isteri telah pergi menghadap ilahi.

Melalui perkongsian video oleh @Inneke Santoso melalui platform Tik Tok tersebut membuatkan ramai yang tersentuh hati. Difahamkan pasangan suami isteri dalam video tersebut adalah datuk dan nenek beliau.

Arw4h nenek beliau telah men1nggal dunia dan meninggalkan arw4h datuknya dan boleh dilihat datuknya itu sangat kesedihan kerana kehilangan isteri, sahabat dan teman yang setia. Bukan senang untuk bersama dengan seseorang untuk usia yang lama.

Video:

Ianya memerlukan kesabaran dan kefahaman yang tinggi untuk mencapai usia perkahwinan sehingga berpuluh tahun. Semoga ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman dan beramal. Inshaa Allah.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“First Time Tengok Dia Nangis Selama Aku Hidup..” -70 Tahun Bersama, Cinta Akhir Hay4t Atuk Und4ng Seb4k Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*