[VIDEO] Hafiz Mahamad cerita KeIuarga Kna S1hir. Ini perubahan yang dialami Isterinya buat ramai risau

Personaliti media sosiaI dan usahawan, Hafiz Mahamad mended4hkan dia serta isterinya Syafiqah Aina telah dis1hir oleh individu tdak bertanggungjawab atas tujuan tertentu.

Hafiz sebelum itu ada memuat naik beberapa video di InstaStory yang memaparkan isterinya dalam keadaan men4ngis ketika sedang dir4wat oleh seorang pengamal perubatan Islam, baru-baru ini.

Bagi bercerita lebih lanjut, usahawan berusia 28 tahun itu melakukan sesi siaran langsung di laman Instagram malam tadi sebelum kejadian terbabit diringkaskan oleh seorang pengguna Twitter, @anas_aqasha77.

Berdasarkan penceritaan @anas_aqasha77, Aina yang mempunyai personaliti ceria dan gembira dikatakan kurang mesra serta mudah ‘panas’ terhadap suami sejak kebelakangan ini.

Seolah-olah menyedari ada sesuatu yang tidak kena, Hafiz segera membawa isterinya untuk berjumpa dengan ustaz dimana wanita tersebut menangis dan mer4cau ketika proses berubat.

Difahamkan, tindakan individu tdak bertanggungjawab itu mungkin berpunca daripada sifat h4sad dngki sehingga sanggup melakukan perbuatan sy1rik bagi memporak-perandakan sesebuah perhbungan.

Sambungan

Bagaimanapun, menerusi p0sting terbaharu di Instagram, Aina memaklumkan dia sudah beransur pulih selain berterima kasih kepada orang ramai yang sudi mendoakan kesejahteraan dirinya.

Malah, wanita berusia 27 tahun itu turut memohon maaf sekiranya terdapat tindakan dilakukan dia dan suaminya di media sosiaI selama ini mengundang rasa kurang senang oleh segelintir individu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syafiqah Aina (@syafiqahaina)

“I think Hafiz dah kasitahu everything lastnight on his IG Live. So Aina rasa cukup sampai situ je ceritanya okay? Sorry tau, sebab Aina sebenarnya taknak ingat & fikir lagi pasal benda tu semua. It’s a nightmare! Benda yang Aina takan boleh lupa but at the same time Aina tak nak ingat dah.

“Maafkan kalau ada perkara yang Aina & Hafiz buat / p0st di social media yang buat awak rasa tak senang. Tak pernah ada niat lain selain kami nak k0ngsi apa yang mungkin bermanfaat untuk awak semua,” katanya.

Terdahulu, pasangan berkenaan yang sering mendapat perhatian netizen kerana melakukan kejutan ‘sweet’ mendirikan rumah tangga pada 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Raisya Arisa yang kini berusia dua tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Hafiz Mahamad cerita KeIuarga Kna S1hir. Ini perubahan yang dialami Isterinya buat ramai risau"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*