[Video] “Laa dkat mna ni, Jordan..” Sharnaaz & Shukri Yahaya memb@wang Lgi!, Main filter ‘Pak Arab’, ‘Pancing’ Perhatian Ramai!

Dua aktor terkenal, Sharnaaz Ahmad dan Shukri Yahaya sememangnya bersahabat baik. Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 1.0 lagi, mereka kerap berhubung dan membuat IG live bersama ber.borak sambil menyapa peminat.

Pastinya ramai yang tertunggu-tunggu tiap kali mereka berdua melakukan IG live bersama kerana sudah tentu ramai yang ‘pe.cah pe.rut’ mendengar sembang kosong mereka.

Selepas lama tidak menyapa peminat di media sosial, kali ini mereka kembali dengan bergurau bermain filter di Intagram.

Hal ini dimuat naik kembali seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @_syifahanafi sehingga ramai yang turut terhibur sama menonton telatah dua aktor popular ini.

Namun, paling mencu.ri tumpuan sudah tentu salah satu filter yang digunakan Sharnaaz yang memperlihatkannya seperti orang Arab.

Hal tersebut membuatkan ramai terhibur dan berdek4h kerana memahami ‘perli4n’ harus pelakon berkenaan yang merujuk kepada siapa.

Sehubungan dengan itu, ramai yang telah meninggalkan komen diruangan TikTok tersebut dengan memaklumkan berasa terhibur dengan ‘perangai’ dua aktor hebat Tanah Air.

Mereka juga memahami double meaning yang dibuat Sharnaaz sehingga Shukri Yahaya tak boleh berhenti ketawa.

Komen Netizen:

“Orang laki kalau membaw4ng lagi te.ruk..”

“Dua2 masuk ayaq!..”

“Sa.kit perut aku ge.lak.

“Ni kalau duduk 1 table mau ko.yak..”

“Ngan.jing kuat ea idola!..”

“Taknak interframe risau muka kena screenshot ke tu?..”

Walau bagaimanapun ada yang kurang senang dengan gurauan halus mereka apabila dikatakan mengaitkan orang lain. Beberapa warganet turut memberi nasihat supaya tidak terus memerli orang kerana bimbang ia menjadi satu d0sa antara manusia.

“Ni la pun.ca orang ber.laga semula..”

Sekadar Perkongsian Dan jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: TikTok @_syifahanafi 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://sinetronmalaya.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] “Laa dkat mna ni, Jordan..” Sharnaaz & Shukri Yahaya memb@wang Lgi!, Main filter ‘Pak Arab’, ‘Pancing’ Perhatian Ramai!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*