[Video] Lelaki Pot0ng Ikan Di Pasar, Sekali Yang Di Belakang Pula Cvri Perhatian Ramai

Selalunya ramai yang suka membeli barang dapur di pasar basah untuk mendapatkan lauk yang lebih segar dan murah. Baru-baru ini pula, satu kejadian melucukan berlaku apabila gelagat seorang lelaki yang sedang memotong ikan di pasar mencvri tumpuan ramai.

Semuanya gara-gara kejadian melucukan yang berlaku di belakangnya apabila rakannya tergolek jatuh tanpa disedarinya. Malah rata-rata netizen turut sama terhibur melihat kejadian yang tidak disangka yang berlaku di pasar ini.

@svifulanwar

terlajak perahu boleh diundur , terlajak jatuh itu makannya , nasihatkan sikit si @harithfishfresh ni

♬ Oh no, oh no, oh no, no no – Hip Hop

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu dilihat sedang fokus memotong ikan di pasar tersebut. Dalam masa yang sama, kelihatan seorang rakannya yang muncul dari belakang dan mahu memasuki kedai di mana lelaki itu berada.

Semasa lelaki itu sedang sibuk memotong ikan, rakannya kemudian memanjat tembok yang memisahkan kedua-dua kedai di pasar tersebut. Namun malangnya, dia kemudian terg0lek j4tuh ke hadapan gara-gara tidak dapat mengimbangkan badannya.

ikan

Lebih melucukan, kejadian ini langsung tidak disedari oleh lelaki itu yang sedang asyik memotong ikan. Dalam masa yang sama, rakannya segera bangun selepas terjatuh di situ seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat kejadian memalukan yang berlaku di pasar ini. Malah pada awalnya ramai yang tidak menyangka kemunculan lelaki itu akan membawa kepada satu kejadian yang melucukan.

“Dia nak jadi superman tapi tak kesampaian.”

lelaki potong

“Khusyuk betul potong ikan.”

pasar

“Fokus pada ikan. Ingatkan ikan jatuh rupanya orang.”

komen

“Fokus kat orang siang ikan tahu-tahu dah tergolek…”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] Lelaki Pot0ng Ikan Di Pasar, Sekali Yang Di Belakang Pula Cvri Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*