“Akhirnya Saya Mengalah” Tahan Saklt Sampai Tk Tidur, Elyana Dimasukkan Ke H0spital

Lebih sebulan menahan saklt dan tdak boleh tidur seperti individu yang lain, penyanyi, Elyana akhirnya dimasukkan ke hospital hari ini.

Lebih sebulan menahan s4kit sampai tak tidur. Akhirnya saya mengalah. Hari ni masuk palnkller, ster0id dan ambil d4rah. C0vld test memang wajib.

Esok check jantung. Lusa buat Pet Scan. Seterusnya Chem0therapy. Bismillahirrahmannirrahim. You can do it Nana.

Bagi yang mengikuti perkembangan Elyana sebelum ini, pelantun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ ini pernah menjalani rawatan radi0terapi selama 10 hari di sebuah h0spital swasta di Selangor.

Setelah selesai radi0terapi, Elyana mengakui bahawa dia perlu berjumpa dengan dokt0r bagi membincangkan mengenai rawatan kem0terapi pula.

Sepanjang berada di rumah, Elyana memberitahu bahawa dia terpksa menahan saklt sehingga tdak dapat untuk tidur.

Terbaru, Elyana memberitahu bahawa dia sudah mengalah dan perlu dimasukkan ke h0spital dengan segera.

Ujar Elyana, sebelum melakukan kem0terapi dia terpksa melalui beberapa pr0ses yang wajib dilakukan oleh setiap pesaklt k4nser.

Moga terus kuat

Di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan netlzen berdoa agar Elyana terus kuat dan berjuang untuk mel4wan penyakltnya itu.

Sumber : ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Berat Badan Dah Naik 7Kg, Elyana Luah Rasa Syukur & Terima Kasih Kepada Peminat Yang Rajin Hantar Makanan

Penyanyi, Elyana pernah memuat naik satu posting di Instagram berhubung berat badannya sebelum menjalani rawatan radi0terapi selama 10 hari di sebuah h0spital swasta di Selangor.

Terbaru, pelantun suara ‘Tk Tercapai Akalmu’ ini meluahkan rasa syukur kerana berat badannya sudah mencecah 42 kilogram berbanding 35 kilogram sebelum ini. Alhamdulillah!

Alhamdulillah!

Menurut Elyana, dia berterima kasih kepada semua individu yang sentiasa mendoakan perkara baik buat dirinya sepanjang terlantar di hospital.

Tambah Elyana, dia turut terharu apabila menerima pelbagai kiriman hadiah dan makanan daripada para peminat. Meskipun baru hari keenam menjalani raw4tan radi0terapi, Elyana gembira kerana berat badannya semakin bertambah sebanyak 7 kilogram.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen gembira mendengar khabar tersebut. Malah, mereka mendoakan supaya selera makan Elyana semakin bertambah dan kembali sembuh seperti sedia kala.

Terdahulu, Elyana disarankan oleh d0ktor untuk menjalani raw4tan radi0terapi selama 10 hari di h0spital tersebut. Sepanjang di h0spital, Elyana sempat berk0ngsi mengenai pr0sedur dan pr0ses memasukkan d4rah dan susu ke dalam badannya.

Difahamkan, setiap satu beg d4rah yang dimasukkan ke dalam badannya memerlukan lebih kurang tiga jam dan penyanyi ini memerlukan dua beg d4rah. Itu tidak termasuk dengan susu sebagai sumber pr0tein untuk badannya memandangkan dia memiliki berat badan 35 kilogram sahaja.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Akhirnya Saya Mengalah” Tahan Saklt Sampai Tk Tidur, Elyana Dimasukkan Ke H0spital"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*