[VIDEO] Terpisah Akib4t PJJ, Isteri Buat ‘Suprise’ Sempena Hari Jadi Suami – ‘Kita Tengok Pun Rasa Seb4k…’

Umum mengetahui, pihak kerajaan telah memberi kebenaran pergerakan rentas negeri dan daerah bagi pasangan jarak jauh (PJJ). Berita gembira ini sudah pastinya dinanti-nantikan oleh setiap pasangan yang selama ini terpisah.

Rindu seorang suami

Seperti perkongsian pemilik TikTok, dikenali sebagai Intan tampil menceritakan kejutan yang dibuat seorang isteri kepada suami tercinta. Menerusi video tersebut, si suami pada mulanya sama sekali tidak mengetahui isterinya akan pulang memakai costume maskot dan membuat kejutan.

Pada mulanya, lelaki ini hanya membacakan kad ucapan istimewa bersempena hari jadinya bagaimanapun, kejutan yang dibuat isterinya membuatkan si suami gagal menahan seb4k. Difahamkan, si isteri tinggal di Ipoh dan suaminya turut akui rasa rindu yang mendalam terhadap isteri tercinta.

Video penuh:

@intanzulkifly

Part 1 , sek2 mu wajid tengak . Air mata seorang suami . Orang #pjj je faham perasaan ni #😭 #suprised #bouquet #ganu #setiu #wifeandhusband

♬ bunyi asal – INTAN NURATIQAH MAZDIANA 🧸

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut seb4k melihat video tersebut dan pada masa yang sama turut menitipkan doa buat pasangan ini.

Kita tengok pun sebak!

Sumber: Intan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Terpisah Akib4t PJJ, Isteri Buat ‘Suprise’ Sempena Hari Jadi Suami – ‘Kita Tengok Pun Rasa Seb4k…’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*