[VIDEO] Zara Zya & Alha Alfa seperti pasangan kekasih jadi perhatian ramai

Sebelum ini gelagat pelakon, Zara Zya bersama usahawan dan jurusolek dikenali sebagai Datuk Alha Alfa hangat diperkatakan oleh peminat mereka.

Zara Zya sememangnya turut terkenal sebagai seorang selebriti yang juga memiliki kucing. Rutin bersama haiwan kesayangannya itu juga sering dikongsikan olehnya kepada umum.

Ada yang beranggapan pelakon terkenal itu sedang bercinta dengan Datuk Alha Alfa.Terdahulu, sekitar Oktober peminat turut membuat spekulasi mengenai Alha dan Zara selepas kedua-duanya kelihatan mesra ketika menyambut ulang tahun kelahiran pelakon itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by www.malaysiaprihatin.com (@zarazya)

Boy Friend Forever

Meskipun begitu,  Zara   atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd. Zainuddin mengakui hubungan mereka hanya sekadar berkawan dan sudah menjadi kawan baik sejak lebih dari lima tahun yang lalu. Untuk info, ini bukan kali pertama hubungan mesra mereka diperkatakan.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian ini telah mendapat 124k tontonan, 9.6k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dan mengucapkan tahniah kepada @_acai_ atas tindakan yang dilakukan.

KOMEN NETIZEN

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Instagram Zara zya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Zara Zya & Alha Alfa seperti pasangan kekasih jadi perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*