“Tak Hadir Pelancaran Filem Mawi” R4mai sangka Rumah T4ngga Goy4h sekali ni Respon Ekin

Terus menerus diasak dengan pertanyaan mengenai hubungan rumah tangganya dengan Mawi, Ekin Rahmat mengakui emosinya terganggu serta mengalami mental ‘breakdown’.

Ramai yang menghantar pesanan bertanyakan keadaan Ekin seolah-olah mahligai yang dibina bersama Mawi itu sedang dilanda masalah.

“Terima kasih kepada yang sudah bertanya sama ada saya okey atau pun tidak. Apa yang membuatkan saya stress adalah soalan yang mereka ajukan.

“Mereka tanya kenapa tak nampak saya di pelancaran itu. Adakah kerana rumah tangga ada masalah atau sudah tidak sefahaman atau bergaduh atau kerana kami sudah bercerai. Allahuakbar,” katanya menerusi Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ekin Cahaya (@ekinmawi_cahaya)

Menjawab segala persoalan, isteri kepada penyanyi dan penyampai radio itu menjelaskan mereka berada di Johor Bahru sedang menjalani kuarantin.

“Anak-anak positif cov1d-19 dan kami ‘terperangkap” di Johor Bahru. Sudahlah stress menjaga anak-anak yang meragam sak1t, Tetapi, majlis yang sudah dirancang itu perlu diteruskan.

“Bila kata fitnah datang, sesukanya bercakap tanpa siasat, lagi tambah tertekan. Saya mohon, kepada yang bertanya seperti itu, berhentilah kerana ia menyebabkan saya stres,” katanya.

Ekin dan Mawi mendirikan rumah tangga pada 20 Disember 2008 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Cahaya Malaika.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : www.dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Hadir Pelancaran Filem Mawi” R4mai sangka Rumah T4ngga Goy4h sekali ni Respon Ekin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*