“Sed1h Bila Melayu Sama Melayu Hin4 Menghin4”- Normala Samsudin

Baru – baru ini pengacara dan personaliti TV Malaysia, Normala Samsudin ada memuat naik status di Instagram Story miliknya. Dalam perkongsian tersebut, jelas menunjukkan bahawa dia turut sedih dengan apa yang terjadi dalam politik Malaysia.

Lahir Dan Membesar Dalam Sistem Yang Baik

via Instagram normalasamsudinofficial

Kongsinya dalam Instagram Story, ramai yang sayang akan parti politik ini kerana terlalu dekat dengan hatinya. Dia juga lahir dan membesar dalam parti politik yang sama yang pada itu sistem parti ini berjalan dengan baik.

Pemimpin Senior Tarik Diri

Tambahnya, golongan pemimpin dari kalangan senior perlulah mengakui kesilapan diri, mengundur dan tarik diri dengan cara terhormat.

Pasti tindakan yang dilakukan ini akan memberi kesan kepada rakyat dan dikenang sebagai pahlawan yang mengakui kelemahan sendiri.

Beri Ruang Kepada Golongan Muda

via Instagram normalasamsudinofficial

Bukan itu sahaja, Normala juga turut menyatakan sepatutnya parti politik yang pernah menjadi pilihan rakyat sebelum ini seharusnya memberi ruang dan peluang kepada golongan anak muda yang berkaliber untuk mentadbir parti ini.

Melayu Sama Melayu Menghina

Normala juga turut bersedih apabila melihat sesama golongan Melayu saling menghina, mengata dan tikam belakang.

Tambahnya, Melayu tidak pernah menghukum kepada golongan yang pernah berjasa, malah Melayu akan lebih menghormati jika berundur dan sedar dengan kesilapan diri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : muraimy

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sed1h Bila Melayu Sama Melayu Hin4 Menghin4”- Normala Samsudin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*